Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Фокусираната и правилно насочена комуникация в социалните канали на брандовете носи много повече стойност, отколкото опитите вашата марка да е навсякъде.
В днешно време сме стигнали до такъв етап от дигитализацията на бизнеса и развитието на социалните мрежи, че да имаш присъствие там се превърна от нещо пожелателно в нещо задължително. Процесът за това се ускори благодарение на COVID-19, което принуди огромна част от бизнесите да преосмислят своите онлайн активности и така много от тях си създадоха уебсайтове, както и започнаха да създават онлайн съдържание в социалните мрежи.
Друго нещо пък, което тласна много бизнеси да разширят медийните си канали, беше популяризирането на TikTok. Тази социална мрежа за отрицателно време се превърна в гигант и лидер на пазара, с който всички останали трябва да се съобразят. Тези два колосални двигателя на промяната, обаче, доведоха до значително много неясни действия от страна на бизнеса, грешки и объркване на аудиторията.
Без никаква ясна стратегия за създаване на съдържание и онлайн присъствие, доста брандове се втурнаха на гребена на вълната. Това логично доведе до създаване на неясно и понякога излишно бранд съдържание, както и заливане на целевата аудитория с “море” от информация. Това показа нуждата на брандовете от ясно дефиниране на целите им в социалните мрежи, както и необходимост от конкретна комуникационна стратегия, придружена с познаване на основната целева аудитория на бизнеса.
Могат да се обособят 5 основни групи от предимства / цели, които биха могли да са основен двигател на действие за създаване на съдържание и реклама в социалните мрежи:
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови