1 USD
1.81684 BGN
Петрол
Bitcoin
$67,746.4

Технологичен гигант промени емблематичното си лого

Корпоративни истории

Новото лого се състои от пет различни форми

Nokia обяви плановете си да промени логото и идентичността на марката си за първи път от почти 60 години, казва Reuters.

Новото лого се състои от пет различни форми, образуващи думата NOKIA. Емблематичният син цвят на старото лого е премахнат и е сменен от набор от няколо различни цвята.

Снимка: Reuters

„Имаше асоциация на марката ни само със смартфоните, а днес сме компания за бизнес технологии“, каза главният изпълнителен директор Пека Лундмарк.

След като пое висшия пост в затруднената финландска компания през 2020 г., Лундмарк представи стратегия с три етапа: нулиране, ускоряване и мащабиране. Тъй като етапът на нулиране вече е завършен, Лундмарк каза, че започва втория етап.

Снимка: Reuters

Въпреки че Nokia все още има за цел да развие бизнеса си с доставчици на услуги, където продава оборудване на телекомуникационни компании, основният ѝ фокус сега е да продава оборудване на други бизнеси.

„Имахме много добър ръст от 21% миналата година в предприятията, което в момента е около 8% от нашите продажби, или приблизително 2 млрд. евро, каза Лундмарк. „Искаме да го направим двуцифрено възможно най-бързо.“

Снимка: Reuters

Големи технологични фирми си партнират с производители на телекомуникационно оборудване като Nokia, за да продават частни 5G мрежи и съоръжения за фабрики на клиенти, най-вече в производствения сектор.

Снимка: Reuters

Преминаването на Nokia към фабрична автоматизация и центрове за данни също ще ги накара да се конкурират с големи технологични компании като Microsoft и Amazon.

Снимка: Reuters

„Индия е нашият най-бързо развиващ се пазар, който има по-ниски маржове – това е структурна промяна“, каза Лундмарк, добавяйки, че Nokia очаква Северна Америка да бъде по-силна през втората половина на годината.

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии