
Имам креди за жилище в евро. Какво ще стане от 1 януари 2026 г.?
Може ли банката да иска предоговаряне на условията?
Изкуствен интелект, кратки видеа и добавена реалност - това са само част от ключовите тенденции за годината.
Винаги е трудно да се правят прогнози в областта на маркетинга, поради факта, че това е една изключително динамична сфера, която се развива с бързи темпове и в която доста често се появяват турбулентности или пък бързо изгряващи звезди.
Няма как да правим прогнози без да погледнем и през отминалата 2022 година. От маркетингова гледна точка тя беше доста наситена и интересна. Като започнем от това, че Facebook (Meta) генерираха огромен спад в приходите си и като резултат големи загуби, както и установиха, че работата им в посока на метавселената ще се забави поради редица проблеми.
Също така, Twitter беше закупен от Илон Мъск, което направи компанията изцяло частна. Това е невиждан феномен до този момент и може да доведе до интересни събития. TikTok пък отвя конкуренцията и наложи редица трендове в начина, по който хората консумират съдържание. NFT пазарът също така загуби генерално своята стойност, което не беше очаквано от много хора и реално това беше един кратък тренд, който си отиде също толкова бързо, колкото и дойде.
Е, поглеждайки през тази перспектива, може би ни очаква една много интересна година, в която ще се случат редица интересни неща. Нека започнем от трендовете, които със сигурност ще продължат да ни влияят и през текущата година, като това, че TikTok ще продължава да бъде доминиращата социална мрежа. Тя ще привлича все повече потребители, ще принуждава все повече брандове да останат релевантни и да започват да създават съдържание.
Също така, блоговете на корпоративните сайтове ще са все по-важни заради SEO-то, което ще им гарантира по-добро подреждане в търсачките. А социалните мрежи пък ще са основен инструмент за продаване, но брандовете все повече ще се фокусират към използване на по-ограничен брой социални мрежи. Ето и темите, върху които си заслужава да обърнем повече внимание, защото ще бъдат основополагащи за маркетинг средите през тази година:
Това бяха основните маркетинг щрихи, които могат да бъдат направени за текущата година. Това са едни от най-важните тенденции, които трябва да се вземат предвид и да се следят активно, като те могат да бъдат и добра пътеводна светлина за маркетинговите действия, които да осъществите през 2023 година.
Може ли банката да иска предоговаряне на условията?
Джейн Гудол вдъхнови милиони да се ангажират с опазване на природата и социална справедливост
Това е първата програма на НГФ с превес на оборотните кредити пред инвестиционните