Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Компанните са все по-осъзнати в действията си спрямо природните ресурси (ЧАСТ 1)
За по-малко от 50 години сме изгубили 68% от гръбначните животни на земята в следствие на обеззалесяване, урбанизация и нарушаване на естествената саморегулация на екосистемите.
Всички сме част от тях – и обществото, и бизнесът. Все повече компании осъзнават своята отговорност и поемат ангажимент за по-устойчив и екологичен модел на работа.
Сред тях е и Mastercard, която движи множество инициативи срещу промените в климата.
„Компаниите пренаредиха приоритетите си, но за това допринесе и пандемията от COVID – хората проявяват все по-голям интерес към собствения им принос и ефект върху природата и нейните ресурси“, казва Найден Маречков, директор „Развитие на продукти“ в Mastercard.
Експертът сподели какви политики прилага неговата компания и как са внедрени т. нар. ESG показатели в глобалната мрежа.
Подготовката на Mastercard започва преди години. Технологичният лидер работи от години за дигитализация на икономиките по света с цел създаване на трайни решения.
Компанията вече е осъзнала трансформацията в банковата индустрия, в която дигиталните процеси и услуги са все по-предпочитани от потребителите.
Голяма част от служителите вярват, че компаниите трябва да поемат ангажимент за по-устойчив и екологичен модел на работа и бизнес, а процентът е чувствително по-висок сред младите хора.
Новото поколение има различно отношение и възприятие към това дали един бизнес е екологичен и със социална насоченост и ако това поколение се почувства излъгано, то е много склонно да смени въпросния бранд с някой друг, който отговаря на техните възприятия.
Темите, които са приоритетни, са свързани с намаляването на отпадъците, редуцирането на пластмасата и неекологичните опаковки, както и замърсяването на въздуха и водите.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови