1 USD
1.81297 BGN
Петрол
74.49 $/барел
Bitcoin
$84,676.2

Има ли лоша реклама? Категорично да!

Рекламната индустрия ни изненадва всеки ден, казва Ангел Искрев

Лошата реклама възпитава лош вкус, а такива реклами има много. Когато рекламите са добри, това е предпоставка за позитивни промени у потребителите.

Това каза в новия епизод на Бизнес Видео Подкаст Ангел Искрев, творчески директор на агенция proof.

„Вярвам, че зависи и от нас, творците – важно е какви продукти предлагаме на клиентите си“, поясни експертът. За него най-добрата реклама е тази, която стига до хората, която ги кара да се развълнуват, която им носи послание.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Рекламата във времето е преживяла не малко кризи, но винаги е успявала да се адаптира върху тях, да паразитира върху ситуациите и да създава възможности.

Дигиталните комуникации допринесоха за промените в индустрията. Брандовете отдавна не водят монолози, те са водени от хората“, заяви Искрев.

Потребителите са тези, които водят на следващото ниво и брандовете трябва да се адаптират към това.

„Индустрията носи изненади всеки ден, но идеите не са като виното – не остаряват добре“, категоричен е експертът.

Средата е изключително конкурентна и реагира бързо на всякакви промени. Затова и добрите идеи не бива да бъдат отлагани във времето.

В новия епизод на Бизнес Видео Подкаст Искрев разказа и за успеха на proof. Бългapcĸaтa твopчecĸa aгeнция ce пpиcъeдини ĸъм bу Тhе Nеtwоrk - глoбaлнa eĸcĸлyзивнa мpeжa oт нaй-дoбpитe нeзaвиcими твopчecĸи aгeнции в cвeтa, ĸoитo зaдaвaт бъдeщитe тeндeнции в индycтpиятa.

„Зa нac e гoлямa чecт дa бъдeм пъpвaтa и eдинcтвeнa aгeнция, ĸoятo щe пpeдcтaвлявa Бългapия в мрежата. Това е още една стратегическа стъпка на развитие“, каза Искрев.

Този ход дава не малко възможности за компанията – различна среда, от която има нужда, за да израства в творческите решения и в това да предава по-добро съдържание.

proof. e пъpвaтa и eдинcтвeнa бългapcĸa aгeнция, ĸoятo cтaвa чacт oт мpeжaта „bу Тhе Nеtwоrk“ cлeд пpeпopъĸa и пocлeдвaлa пoĸaнa oт opгaнизaциятa.

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук