
Как да развием успешен дигитален бранд?
Успешен бранд е този, който предлага продукт или услуга, която решава проблем на потребителя,“ казва Петър Дяксов
Успешен бранд е този, който предлага продукт или услуга, която решава проблем на потребителя,“ казва Петър Дяксов
В експеримента се включват програмистите Светлин Наков и Яни Лозанов
За 10 години не е реализиран нито един нов ветроенергиен проект в България, казва Бетина Людмилова
Как да помогнем на децата си да станат финансово отговорни – съвети от финансовия експерт Наталия Тодорова
Над 80% от назначенията се правят по лични симпатии, казва експертът Мартина Георгиева
ГОСТ: Радостина Христова, председател на Българската асоциация на създателите на съдържание
ГОСТ: Теодора Амова, интериорен декоратор
ГОСТ: Божидар Балевски, финансов анализатор
ГОСТ: Богомил Николов, изпълнителен директор на „Активни потребители“
ГОСТ: Димо Колчев, изпълнителен директор на Eldrive
ГОСТ: Яни Лозанов, основател на Ethera Technologies
ГОСТ: Красимира Ангелова, консултант по личностно и бизнес развитие
Това е решаващ етап от процедурата
Netflix ще заеме пространства, където преди това са се помещавали големи универсални паркове
Продажбите на локация през 2024 г. са нараснали до 6,6 милиона долара