
Куриерските фирми остават със същите цени при въвеждането на еврото
Превалутирането не трябва да води до необосновано увеличение
Успешен бранд е този, който предлага продукт или услуга, която решава проблем на потребителя,“ казва Петър Дяксов
Как започва кариерният му път? Какви са основните трудности, с които се е сблъскал в първите си предприемачески начинания в сферата на маркетинга? Какво е най-голямото предизвикателство при организирането на големи маркетинг конференции в България? На тези и още интересни въпроси отговаря Петър Дяксов — дигитален предприемач, маркетолог и организатор на конференциите Digital4.
„Ако сега трябва да започна отначало, със сигурност бих си харесал ниша или сфера и човек, който вече е успешен в нея, и бих започнал да работя за него и с него. Така бих натрупал много ценен опит, защото това ми е липсвало“, заяви Петър Дяксов.
Той разказа още, че винаги е знаел, че иска да се занимава със собствен бизнес, тъй като родителите му също са били предприемачи. По думите му, винаги е бил уверен, че ще създаде нещо свое, макар че не е знаел точно какво.
Още като студент във Великобритания Дяксов започва първия си онлайн проект — онлайн магазин за маркова парфюмерия. Желанието му да продава ефективно онлайн се сблъсква с липсата на достъпна информация и опит.
„Не знаех как. Започнах да уча, да се лутам, да търся информация. Тогава обаче нямаше толкова много ресурси и места, от които да черпиш знания и умения. И така започнах да се уча — проба-грешка, проба-грешка и така вече натрупах сериозен опит“, обясни Дяксов.
Относно погрешните разбирания в маркетинга, Дяксов посочи, че много бизнеси си мислят, че могат да вложат еднократна сума и след това не е необходимо да инвестират повече в дигитален маркетинг. Той обясни, че дигиталният маркетинг е канал, който позволява проследяване на резултатите, а когато клиентът вложи определен бюджет, може да очаква съответен ефект. Според него, за да бъде един бранд устойчив, постоянно трябва да се инвестира в маркетинг и реклама.
Дяксов подчерта, че успешен бранд е този, който предлага добър продукт или услуга, която решава проблем на потребителя и се предлага на адекватна цена. В същото време продуктът трябва да достигне до правилната аудитория по най-ефективния начин и да предизвика у потребителите лоялност.
Той отбеляза, че вижда бъдещето на дигиталния маркетинг в изкуствения интелект, който ще направи процесите значително по-лесни, но в същото време ще изисква от хората да бъдат още по-креативни и да развиват нови, по-добри идеи. Според Дяксов, ако дигиталните маркетолози не започнат да използват изкуствения интелект, рано или късно ще бъдат изместени от тези, които го прилагат.
Целият разговор вижте във ВИДЕОТО!
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Превалутирането не трябва да води до необосновано увеличение
Зависимостта на Европа от втечнен природен газ (LNG) я прави уязвима
Целта на компанията е да реализира космически полет до 2029 г.