Симеон Василев: ЛГБТИ+ хората са дискриминирани още на интервюто за работа (ВИДЕО)
Как хората от общността да се чувстват по-приобщени на работното място?
Не за първи път рокли на Десислава Тошева са носени от знаменитости. Ето кой още бе впечатлен от нейната модна марка
Присъствието на червения килим е символ на истински успех - и за знаменитостите, гости на церемонията, и за брандовете, които ги обличат.
Българската дизайнерка Десислава Тошева, създател и собственик на бранда Caviar Couture облече внучката на Чарли Чаплин - Кийра Чаплин, за появата й на червения килим в Кан.
Тя блестеше с модел IARA - дълга рокля в розово и черно. Цената на роклята е 3500 лв.
Миналата година майката на Илон Мъск - Мей, засне фотосесия за корицата на модно списание с рокля на българската дизайнерка.
Модна Къща Caviar Couture присъства в най-значимите световни модни издания като Vogue, Elle, Harper's Bazaar, L'Оfficiel, Vanity Fair, Amica, Faust Paris, Madame Figaro, Fashion Magazine, Io Donna, Orient Palms.
Как хората от общността да се чувстват по-приобщени на работното място?
Цените на най-скъпия гръцки остров достигат 7000 евро на квадратен метър
Дали това е тенденция, или маркетингова стратегия