Нов връх на цената на газа в Европа
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Какво казват експертите за мениджърството
В даден момент от кариерата ви ще имате лош мениджър. Понякога може да имате повече от един лош мениджър. И всеки в организацията обикновено знае кои са лошите мениджъри. Всички, с изключение на самите лоши мениджъри. Има много мързеливи и дори ужасни шефове, които изглежда си мислят, че вършат добра работа.
По ирония на съдбата много от тези лоши мениджъри сами са били жертви на лоши шефове, пише TheRichest.
Често лошите мениджъри са резултат от фирмената култура. Понякога лошите мениджъри са приятели или членове на семейството на тези от висшия мениджмънт и има нежелание да бъдат държани отговорни, защото това би повлияло негативно на баланса на взаимоотношенията. Понякога лошите мениджъри може да са експерти по даден предмет и се набляга повече на огромната им база от знания, отколкото на отношението им към подчинените.
Независимо от причината, ако не бъде проверена, лошият мениджър стресира и демотивира работниците, като всъщност намалява нивата на производителност и причинява високо текучество.
И така, как да разберете дали не сте създадени да бъдете мениджър?
Никога не се вслушвате в идеите на другите
Всеки обича да е прав и повечето хора си мислят, че са прави по-често, отколкото са. Всъщност някои хора имат склонност да прегръщат собствените си идеи, докато отхвърлят идеите на другите. Въпреки това, когато сте мениджър, трябва да проявявате сдържаност в тази област.
Ваша работа е да насърчавате работата в екип и да създавате среда, в която всеки чувства, че неговите мнения и идеи имат значение. Но ако сте от хората, които никога не могат да приемат различна гледна точка или предложение за промяна на начина, по който нещата винаги са били правени, вашите работници ще се научат да пазят своите идеи и коментари за себе си. И с течение на времето те дори няма да ви кажат, когато има големи проблеми, които трябва да бъдат решени.
Вие микроменажирате
Ваша работа е да управлявате. Въпреки това не е вашата работа да управлявате микро. Според Ким Томпсън в The Houston Chronicle микромениджърът е „този, който управлява с прекомерен контрол или внимание към детайлите“. Вие обаче не можете да бъдете този човек. Да, вие носите крайната отговорност работата да бъде завършена навреме, в рамките на бюджета и според спецификациите. Ако обаче сте обсебен от това да контролирате всеки един аспект от работата на всеки работник, вие губите парите на компанията.
Говорите негативно за вашите служители
Като мениджър има начини да структирате и коригирате работодателите. Нито едно от тях не трябва да включва фрази като глупав, некомпетентен, малоумен и безнадежден. Има разлика между „Боб, трябва да проверим работата ти“ и „Боб, ти тотално прецака нещата“. И два пъти по-лошо е, когато мениджърите злословят за своите служители пред други хора в организацията.
Вие не познавате хората си
Почти невъзможно е ефективно да управлявате хора, които не познавате. Ако сте от хората, които биха предпочели да кажат: „Здравей, Боб. Моля, направи това” и след това изчезнете за остатъка от деня, може да се наложи да преосмислите стремежите си за управление.
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи