В България продажбите на нови коли растат по-бързо, отколкото в ЕС
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови
Драгомир Милушев от "Коника Минолта България" споделя опит в Бизнес Видео Подкаст
Да управляваме договори дигитално – това е процес, който се търси все повече от компаниите в България. Пандемията до голяма степен беше двигател на решенията, към които са отворени корпорациите днес.
Това каза в Бизнес Видео Подкаст Драгомир Милушев, търговски директор в „Коника Минолта България“. Тази година е юбилейна за глобалната компания, която навършва 150 години, а бизнесът й у нас се развива изключително успешно и устойчиво.
Дигитализирането на процесите е ключово за развитието и иновациите в компаниите.
„Услугите, които предлагаме, спестяват време на служителите, в което те могат да създават нови продукти или решения. Не е невъзможно да подпишат молбата ни за отпуск от плажа, нали? И е в пъти по-удобно“, казва Драгомир.
Компанията, от която той е част през последните 12 години, е лидер в корпоративния сектор при производството на многофункционални устройства с интелигентни инструменти за печат.
„Има симбиоза между японските корени на компанията и европейската гъвкавост“, смята Милушев.
Това води и до съвсем естественото развитие на тенденциите, които налага и „Коника Минолта България“.
„Бизнесът може да гледа по друг начин, към други решения, за да бъде по-успешен“, казва експертът.
Част от тези решения, например, е трансформацията на хартиените процеси в дигитални, което позволява данните да бъдат анализирани по-лесно във всяко ниво на организацията.
„Това не значи обаче край на офисния печат. Въпреки че пазарът на хартия в световен мащаб продължава да бележи ръст, в следващите 10-15 години ще се редуцира значително потреблението на хартия“, смята Драгомир.
Това е тенденция не само в страните, които напредват в дигитализацията, но и там, където има воля за промени на държавно ниво – по-конкретно в държавната администрация.
Търговският директор на "Коника Минолта България" засегна и ролята на изкуствения интелект в дигитализацията.
"Не можем да спрем развитието, което значи да погледнем положително - къде може да ни помогне изкуственият интелект", коментира Драгомир.
Технологичният напредък най-вероятно ще доведе до изчезването на някои професии, но така е било и в миналото и въпреки това не сме спрели да се развиваме.
Тези и още интересни акценти – в новото издание на Бизнес Видео Подкаст:
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови
Докладът обхваща 138 локации по целия свят
Колко пари е изкарал Тръмп от продажбата на стоките си?