1 USD
1.88677 BGN
Петрол
83.9 $/барел
Bitcoin
$16,856.0

Експерт: Дигиталният маркетинг се е превърнал във fast food

В новия епизод на Бизнес Видео Подкаст гостува Ален Попович

Дигиталният маркетинг се е превърнал във fast food – всеки го предлага, всеки го консумира и по презумпция винаги има някой, който ще го направи много евтин.

Това каза в новия епизод на Бизнес Видео Подкаст Ален Попович, експерт по дигитален маркетинг и основател на агенция ConnectMe.

Тенеденциите и теченията се променят изключително бързо и бизнесът трябва да се трансформира спрямо тях. В дигиталния маркетинг трябва да можеш да предложиш нови идеи, да се адаптираш иначе си извън играта. Процесът на усъвършенстването трябва да е постоянен.

 „В дигиталния бранш казваме: „Миналата година, миналата ера“, отбелязва Попович.

По думите му, конкуренцията развива пазара и създава стандарт и качество на работа. Пазарът на дигитален маркетинг в България не е консервативен, въпреки че е малък. Има място за всички, които оперират на него и можеш лесно да изпъкнеш, ако предлагаш добри идеи и стратегии.

„Само до преди десетилетие и нашите клиенти бяха по-смели, експериментираха, рискуваха, въпреки че не познаваха социалните мрежи като феномен, например, докато сега правят по-плахи стъпки, по-премерени, но така пък тъпчат на едно място“, обяснява експертът.

Повечето бизнеси, особено стартиращи, пропускат да си направят проучване, анализ и план, когато започват своята дейност. След което разбират по трудния начин, че маркетингът е перо от бизнеса, което представя цялостно визията.

Иначе първото, което режеш в една криза, е маркетингът като перо. Преходът не е лесен, но адаптивните и силните оцеляват.

„Маркетингът изкарва най-много пари по време на криза, но е важно да издържиш по време на удара на първата вълна“, казва Попович и обяснява, че трябва да се анализира преди да се направи голям скок.

Той винаги мисли с няколко хода напред, за да бъде в крак с най-новото в сектора.

„Вече съм с поглед към 2023 г. Експериментираме с различни формати“, споделя специалистът и дава за пример метавселената, която рано или късно ще бъде част от живота ни. Макар и да приемаме трудно новото и непознатото, по-скоро трябва опитваме, категоричен е Попович.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерия

С 8 "квартала" на борда: Най-големият круизен кораб излиза в открити води през 2024 г.

Coldplay
+19

Галерии