Опазването на биоразнообразието е заложено...на дебитна карта

Една от програмите на Mastercard насочва вниманието ни към застрашените животни (ЧАСТ 2)

 

Бизнесът ще бъде по-конкурентноспособен в бъдеще чрез прилагането на ESG измерители. Някои бизнеси тепърва започват да ги внедряват. Има не малко примери на пазара, които са добре ориентирани в този тип политики и комуникират добре с крайните си клиенти.

Служителите ще изискват отношение от компанията, от която потребяват продукт или услуга, а бизнесът ще трябва да го даде. И тези, които действат по-бързо, ще бъдат и по-успешни.

„Напълно нормално е в един момент темата за ESG да бъде фактор. Вече го виждаме – в социалния аспект, остава да видим кога ще навлезе и екологичната част“, смята и Найден Маречков, директор „Развитие на продукти“ в Mastercard.

Компанията работи от години в посока устойчиво развитие на бизнеса.

„Изключително важно е да се работи по обучения на служителите – те трябва да знаят какви са последствията от всяко тяхно действие“, допълва експертът.

Освен хората, които работят в компанията, технологичният лидер включва и потребителите в кампаниите си, посветени на регенерирането на природните ресурси.

Една от програмите на Mastercard, например, има за цел да насочи вниманието към опазване на биоразнообразието на планетата.

Проектът Mastercard Wildlife Impact Card, разработен в партньорство с Банка ДСК и със световната научна организация Conservation International, насочва вниманието към критично застрашените животни, които са изобразени върху дебитните карти. Сред рях са африкански горски слон, черно-бял гривест лемур, жълтоопашата вълнеста маймуна и панголин.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст