Собствениците на домашни любимци глезят животните с по-скъпа храна въпреки инфлацията

Свят

Стопаните на животни движат една от най-големите промени, които индустрията е претърпявала

Хората, които гледат животни вкъщи, може и да се чувстват притиснати от инфлацията, но въпреки това глезят любимците с храна, предава CNBC. Търговецът на продукти за домашни любимци Chewy не отбелязва значителен спад сред купувачите на храни, въпреки че конкурентният търговец на дребно Petco загатна за това миналата седмица. Двете компании обаче отчетоха свиване на разходите за продукти като играчки и каишки.

Темата е в съответствие с тенденцията собствениците на домашни любимци все повече да ги глезят с храни, които наподобяват техните любими и за да се възползва от тази промяна, Petco наскоро си партнира с произвоидителя на снек бар Clif, за да продаде своя версия за животни.

Снимка: istockphoto.com

„Собствениците на животни движат една от най-големите промени, които индустрията е претърпявала“, казва главният изпълнителен директор на Petco Рон Кулин и подчерта, че в основата на този процес е поколението Z, които са твърде фокусирани върху здравето и благосъстоянието на техните любимци.

През август Chewy разшири гамата си от продукти с линият CarePlus, която предлага уелнес процедури и застраховки за домашните животни. По този начин търговецът може да се конкурира с продуктите и услугите на компании като Amazon и Wallmart.

За второто си тримесечие Chewy отчита, че нетната печалба се е увеличила с 12,8% спрямо предходната година до 2,43 млрд. долара, тъй като клиентите са се насочили към по-първокласни и качествени хранителни продутки. Продажбите на Petco са нараснали с 3,2% до 1,48 млрд. долара.

Снимка: istockphoto.com

И все пак, хранителната индустрия за домашни любимци не е защитена от растящата инфлация, която пристиска потребителите. И двете компании отчитат намаляване на търсенето на стоки като легла, каишки, играчки и др. през летните месеци. Въпреки че тези артикули не е задължително да се сменят толкова често, колкото други, купувачите решават да ги изключат от бюджета си, тъй като цените им нарастват.

Търговците обаче прогнозират, че този спад е временно явление и че търсенето ще се възстанови. Брайън Лароуз, главен финансов директор на Petco, подчерта, че поръчките на продуктите са забавени, а не анулирани.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст