Най-великите хотели и курорти в света за 2025 г.
Някои от тях са истински съкровища
Технологии
Компанията все повече страда от конкуренцията с TikTok.
В сряда Meta отчете втори тримесечен спад на приходите си откакто стана публична, и предупреди, че прави „значителни промени“, насочени към намаляване на разходите преди.
За трите месеца, приключили през септември, Meta (FB) отчете приходи от 27,7 милиарда долара, което е спад от 4% на годишна база и малко над очакванията на анализаторите от Wall Street. Компанията-майка на Facebook публикува първия си тримесечен спад на приходите през тримесечието през юни.
Компанията отчете нетен доход от близо 4,4 милиарда долара - по-малко от половината от сумата, която е направила през същия период на предходната година.
„Наближаваме 2023 г. с фокус върху приоритизирането и ефективността, които ще ни помогнат да се ориентираме в настоящата среда и да създадем още по-силна компания“, каза Марк Зукърбърг, основател и главен изпълнителен директор на Meta.
Търсенето на онлайн реклама намаля през последните месеци на фона на нарастващата инфлация и опасенията от задаваща се рецесия. Технологични компании като Google и Snap също отбелязаха удари в приходите си от реклами. Финансовият директор на Meta Дейвид Уенър каза по време на разговор с анализатори след доклада, че средната цена на реклама в платформите на Meta е спаднала с 18% през тримесечието.
В същото време растежът на потребителите на Meta се забавя на фона на засилената конкуренция от TikTok. Meta съобщи, че има 2,96 милиарда месечни активни потребители на основното си приложение Facebook в края на тримесечието, което е с 2% повече на годишна база. Това е по-малко от темпа на растеж от 6%, който отчете през тримесечието на миналата година.
Някои от тях са истински съкровища
Една история за истински късмет
Преди да се появят електрическите светлини, семействата осветявали коледните си елхи със свещи