Рада Бонева: Носим средно една дреха по 7 пъти и я хвърляме, имаме огромен проблем с консуматорството
Гост: Екоактивистката Рада Бонева
Броят на държавите, от които са направени плащанията, е значителен
Някои от най-мащабните онлайн продажби в България са за билети за концерти. Това каза Антон Христов, ръководител продажби и партньорства във финансовия сектор, по време на Digital4 за bTV Бизнес Новините.
„Конкретно имахме случай за един концерт, който ще се проведе на Националния стадион тази година. Там бяха продадени 40 000 билета в рамките на един ден. Интересът беше много голям, за една много известна личност“, каза той.
Интересното в случая е, че плащанията са направени с карти от 222 различни финансови институции от 46 различни държави, а над 15% от плащанията са направени с Apple Pay и Google Pay.
„Положителното, което забелязваме като тенденция в онлайн търговията е промяната на нагласата на крайните потребители, които предпочитат все повече и повече да плащат с карта и по-скоро с дигиталните портфейли като Apple Pay и Google Pay”, добави експертът.
По негови думи индустрията на дигиталните безкешови плащания е само 40%, защото българите все още предпочитат наложения платеж. За сравнение, в една близка Румъния този процент е 50, а най-големите 5 пазара в Европа – Великобритания, Франция, Испания, Холандия и Италия – процентът е между 80 и 90.
„Забелязваме, че с навлизането на дигиталните портфейли, които са най-сигурните, крайните потребители все повече и повече се доверяват на този начин на плащане. Според статистиката в България в момента над 1 млн. хора плащат с Apple Pay, Google Pay и Revolute – най-популярните технологични решения“, става ясно от думите му.
Основен приоритет на работещите във финтех индустрията и дигиталните разплащания е да увеличат броя на онлайн магазините, в които може да се плаща безкешово.
Гост: Екоактивистката Рада Бонева
Изявлението идва ден, след като дългогодишният президент Башар ал Асад беше свален от власт
Коя е най-добрата железопътна компания в Европа?