"Като с мачете през джунглата“: Как една конференция си проправи път в малките градове (ВИДЕО)

"Като с мачете през джунглата“: Как една конференция си проправи път в малките градове (ВИДЕО)

Срещаме се с Любомир Атанасов, управляващ партньор на Internet Media Group и основател на конференциите Digital4

 

Организирането на конференции след времето на COVID-19 все повече се връща към нивата и честотата отпреди това, а големите събития сякаш продължават да бъдат концентрирани в столицата.

Малко брандове като Digital4 обаче насочват силите си и към по-малките градове в България.

„При малките градове минусът при организиране на събития най-често е залата и разбира се доколко е развит регионът. В големите градове има големи просторни зали, а в малките използваш, каквото имаш – общински зали, хотели. Търсиш къде можеш да се събере определена бройка хора“, казва за bTV Бизнес Новините Любомир Атанасов, управляващ партньор на Internet Media Group и основател на конференциите Digital4.

Една компания казва на основателя на Digital4, че в малките градове те си проправят път като с „мачете през джунглата“, или с други думи прокарват път там, където няма такъв.

По негови думи все пак и при по-големите градове има и плюсове, и минуси, ако искаш да организираш конференция. Събитията в София са твърде често и заради по-големия обем хора.

„Културата на посещения на събития е презряла в един момент и вече качеството, когато ходиш на събития в София, изисква по-голям фокус и да си по-различен. Повечето хора отиват, за да уважат някого, но са ангажирани да отидат и на друго събитие или да се върнат в офиса и няма тази култура като в малките градове. Там е като малък празник за града. Хората отиват часове по-рано преди регистрация и са плътно до края на събитието“, добавя още той.

Идеята им е да създадат единна култура и емоция на единомислие за хората, които искат да минат на следващата стъпка. Основен фокус в по-малките градове е и нетипичният способ да привлекат лектори от региона, които доказват, че успехът може да бъде и в по-малкия град.

Любомир Атанасов определя като изключителен успех комбинацията от лектори на определени събития, като на конференцията в София се събират лектори от 15 държави, от многомилионни компании и 800 посетители, които работят за компании с общо над 1 млрд. оборот.

Бизнес Видео Подкаст