Финландски директор дава полезни фрази, които да използваме на работа всеки ден

За най-щастливата страна е важно служителите да се чувстват добре на работа

 

Компания Framery има приблизително 400 служители по целия свят, но корените му във Финландия са влезли дълбоко в цялата работна култура, която насърчава ангажираността и удовлетворението на работниците. В края на краищата Финландия е най-щастливата страна в света за седма поредна година, според последния Световен доклад за щастието.

Така че не е изненадващо, че отворената комуникация, работата в екип и може би най-вече благосъстоянието на служителите са високи приоритети във Framery, производствена компания със седалище в Тампере, Финландия, която изгражда звукоизолирани кабини за офис пространства, пише CNBC.

Като ръководител на отдел „Хора и култура“ в компанията, Ани Халила работи, за да гарантира, че служителите се чувстват щастливи и пълноценни, докато са на работа.

Тя казва, че тя и нейният екип използват няколко общи финландски фрази, за да създадат среда, в която служителите могат да процъфтяват на работното място:

Човекът, който задава въпроси, няма да се отклони от пътя

Финландските работни места са склонни да имат плоска йерархия, където отделните сътрудници се чувстват толкова овластени да изразят мислите си за бизнеса, колкото главните изпълнителни директори и други висши ръководители.

Тази фраза подчертава този начин на мислене и показва как доверчивата среда, в която хората се чувстват свободни да споделят мненията си, е от полза за организацията като цяло.

Необходими са хора от всякакъв ранг на една организация, за да повдигнат проблеми и да намерят решения, обяснява Халила: „Ако има отворена линия за комуникация, където всеки може да задава въпроси, независимо дали е главният изпълнителен директор или някой в ​​​​компанията, тогава ще има път напред.”

Работниците във Framery се насърчават да говорят по проблемите, по които работят, както и по целите на компанията като цяло.

Луд човек върши много работа; умният човек се измъква с по-малко.

С други думи: Работете по-интелигентно, не по-усърдно.

Лидерите се насърчават да помагат на служителите си да работят с това мислене, казва Халила.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст