
В тази страна са единствени два ресторанта на McDonald's изцяло за вегетарианци
Ето къде можете да ги посетите
Служителите, които са много добри професионалисти, понякога нямат умения за управление на хора
Само 50% от бизнес лидерите в световен мащаб споделят, че се чувстват добре обучени да ръководят хора. Това показват данните от проучване на Adecco Group, в което участие са взели 2800 служители на мениджърски позиции от всички икономически сектори.
Едновременно с това, изследване на Center of Creative Leadership, водеща организация за обучение на висши ръководители в САЩ, констатира, че 40% от новоназначените мениджъри без предишен управленски опит се провалят в първите 8 месеца на новата си позиция.
„Често бързоразрастващите се компании назначават на мениджърски позиции служители, които са много добри професионалисти в своята експертна област, но без умения за управление на хора. Крайният резултат от това е разочароващ както за самия служител, така и за подчинените му и води до пропуснати ползи и финансови загуби за самите компании. Все повече компании осъзнават това и търсят нашата експертиза за систематични обучения как тези млади хора да бъдат подготвени за първата си мениджърска роля и как успешно да реализират първите 100 дни като лидери на екипи.“, коментира Мария Янева, мениджър „Бизнес развитие“ за LHH България.
Друга тенденция, валидна и в България, е промяната в подхода в развитието на служителите, тъй като предварително структурирани програми и еднократни обучения не дават нужния резултат. Служителите очакват дългосрочна визия за кариерното си развитие в организацията и изискват обучения, съобразени с техните нужди в конкретната организация в която работят, а не обучение по принцип.
Редица компании започнаха да осигурят достъп на служителите си до онлайн платформи за самообучения, включително на реномирани образователни институции, като смятат, че с това са изпълнили по най-добрия начин своя ангажимент към развитието на екипа си. За съжаление обаче, този ценен ресурс често остава неизползван, защото служителите или не разполагат с време или имат нужда от помощ на изберат правилното обучение за себе си. Допълнително, форматът „самообучение“ не е привлекателен за всички, а компанията не може да проследи дали съответните умения са усвоени и се прилагат на практика.
Ето къде можете да ги посетите
Платформата ще начислява допълнителна такса, ако добавите човек извън домакинството си
Продуктът е създаден специално за американския пазар