
"Бизнес новините" с три отличия от конкурса NEXT DiFi 2025
Признание за задълбочено отразяване на финансови иновации
Услугата е достъпна първоначално само за платени абонати
Социалната мрежа Х, собственост на милиардера Илон Мъск, започна онлайн пазар за разпределяне на неактивни или неизползвани потребителски имена, предаде ДПА.
Услугата е достъпна първоначално само за платени абонати на плановете Premium Business и Premium+. Платформата предлага два типа потребителски имена - приоритетни и редки.
Приоритетните имена обикновено представляват пълни имена, изрази от няколко думи или комбинации от букви и цифри, предаде БТА. Те могат да бъдат заявени безплатно, като отговор се очаква в рамките на три дни. Ако абонаментът бъде анулиран или понижен, профилът автоматично се връща към първоначалното си потребителско име.
Имена, като например @Tom или @Pizza, които са много кратки или силно търсени, се разпределят по различен начин – чрез покана от платформата или чрез публична процедура за кандидатстване. След закупуване тези имена остават за потребителя, дори ако абонаментът му бъде прекратен.
Илон Мъск по-рано обяви, че акаунтите, свързани с неактивни потребители, ще бъдат прекратени, за да се освободи място за нови потребителски имена, припомня ДПА.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Признание за задълбочено отразяване на финансови иновации
България е първата международна дестинация в стратегията за разширяване на марката
Базовата версия на iPhone 17 е отбелязала почти двойно увеличение на продажбите в Китай