Как един на пръв поглед "безсмислен разговор" в интернет, може да отвлече вниманието ви от хакерска атака
Срещаме се с Пламен Цветанов, лектор по темата за киберсигурността на конференцията Digital4Ruse
През последните години различни страни предлагаха програми, подкрепящи закупуването на нови автомобили
Проучване на Евростат показва, че най-много автомобили на възраст над 10 години са регистрирани в Литва (81%), следвана от Румъния (80%) и Полша (78%). Това е в рязък контраст с Люксембург (24%), Ирландия (29%) и Белгия (32%), където тези дялове са по-малко от една трета от всички автомобили в движение.
От друга страна, най-висок дял на най-старите леки автомобили (20 или повече години) е регистриран в Полша (40%), Естония (33%) и Финландия (28%).
Проучването не включва държавите България, Гърция и Словения.
В края на 2020 г. най-високият дял на най-новите леки автомобили (2 години и по-малко) сред държавите-членки на ЕС е регистриран в Люксембург (22% от всички леки автомобили в страната). Люксембург е следван от Франция, Австрия, Ирландия, Белгия и Швеция (всички между 16% и 17%).
Междувременно най-висок дял на леки автомобили на възраст от 2 до 5 години е отчетен в Люксембург и Ирландия (и двете по 28%) и в Белгия (24%).
През последните години различни страни предлагаха програми, подкрепящи закупуването на нови автомобили с ниски емисии, като същевременно бракуват старите автомобили на собствениците. Общата цел на тези програми е обновяване на автомобилния парк с автомобили с по-ниски емисии, като същевременно се стимулира икономиката. Обновяването на флота обаче е възпрепятствано от ограничения, свързани с пандемията от COVID-19 и прекъсвания на веригата за доставки.
Срещаме се с Пламен Цветанов, лектор по темата за киберсигурността на конференцията Digital4Ruse
Danone съобщи, че е получила регулаторни одобрения да се освободи от руските си активи, като понесе обща загуба от 1,3 млрд. долара
Така наречените "сини зони" са едва шест в света