
Верига ресторанти пуска на пазара нов сос, който да привлече потребители от поколение Z
Според проучване, младите имат изявен афинитет към пикантното
Той започна работа вчера, а очакванията към него са големи
Вчера беше първият работен ден на новия главен изпълнителен директор на Starbucks Брайън Никол, съобщава CNBC.
50-годишният изпълнителен директор поема поста на фона на бурни времена за кафе гиганта, който е изправен пред нарастващ натиск от страна на инвеститори активисти, усилия за синдикално обединение и слаби продажби в САЩ и Китай - двата най-големи пазара.
Никол има сериозен опит в преобразяването на проблемни компании: Като главен изпълнителен директор на Chipotle той помогна на веригата да се възстанови след скандала с хранителните заболявания и преведе ресторантите й през пандемията.
Никол обяснява голяма част от успеха си с един „клиширан“ кариерен съвет, който започва да следва през 20-те си години: „Вярвайте в себе си“.
„Знам, че е клише, но трябва да вярваш в себе си и да имаш смелостта да не се отказваш, когато отначало може да не ти върви“, казва Никол в речта си при откриването на учебната година през май 2024 г. в Университета Маями в Оксфорд, Охайо.
Никол обясни, че носи със себе си „изтъркан тефтер“, за да описва и проследява напредъка си към професионалните си цели. „Каквото и да е, което трябва да направите, за да се съсредоточите върху целта си, направете го и вярвайте, че можете да го направите“, добави той.
Доверието в интуицията и вярата в способността му да успее, казва Никол, са направили най-голямата крачка в кариерата му до този момент.
Самоуверената фраза от 5 думи, с която Никол бе нает за нов главен изпълнителен директор на Starbucks
Макар че опитът на Никол му помогна да влезе в ролята на главен изпълнителен директор на Starbucks, увереността му го отличи от другите кандидати, които веригата кафенета обмисляше за тази работа.
Никол използва пет думи по време на телефонно интервю с бившия председател на Starbucks Мелъди Хобсън, за да илюстрира своята увереност и готовност за работата.
„Когато разговарях с него, си спомням, че той каза: "I know what to do" („Aз знам какво да правя“) - каза Хобсън, която отстъпи на Никол поста си на председател на борда на Starbucks.
Хобсън продължи: „Той каза: „Това е бърза крачка в историята на тази компания. Това не е нещо, от което се страхувам“ и това беше нещо изключително окуражаващо за нашия борд.“
В новата си роля Никол ще получава основна заплата от 1,6 млн. долара годишно и ще пътува от дома си в Нюпорт Бийч, Калифорния, до централата на Starbucks в Сиатъл с корпоративен самолет.
„Брайън се е доказал като един от най-ефективните лидери в нашата индустрия, генерирайки значителна финансова възвръщаемост в продължение на много години“, заяви говорител на Starbucks в изявление за CNBC Make It. „Убедени сме в способността му да осигури дългосрочна и устойчива стойност за нашите партньори, клиенти и акционери.“
Според проучване, младите имат изявен афинитет към пикантното
Спирането цели да се адаптира темпото на производство към „трудния“ европейски пазар
Приходите на компанията от реклама за последното тримесечие са 46,5 милиарда долара