Кои компании използват астрологията за успехите си?

Все повече хора в бизнеса разчитат на астрологията

 

Астрологията е древна и сложна система, която отразява влиянието на небесните тела върху човешкия живот.  Докато някои може да отхвърлят астрологията като нищо повече от суеверие, всъщност има много хора и организации, които разчитат на астрологични прозрения, за да ръководят процесите си на вземане на решения. 

Преди да се задълбочим в начина, по който компаниите използват астрологията, е важно да имате основно разбиране за това какво е астрологията и как работи. Зодиакът е ключов компонент на астрологията, състоящ се от 12 знака, които са свързани с различни личностни черти и характеристики. Всеки знак е свързан с определена планета и се казва, че се влияе от енергията на тази планета.

Например Овенът се свързва с планетата Марс и се смята, че се характеризира с черти като увереност, смелост и независимост. Телецът, от друга страна, се свързва с Венера и се смята, че се характеризира с черти като чувственост, търпение и стабилност.

Астрологията в бизнеса

 

Въпреки че астрологията често се свързва с личностно израстване и духовни търсения, тя се използва и в света на бизнеса, за да получите представа за пазарните тенденции и да вземете стратегически решения. Много компании и бизнес професионалисти използват астрологията, за да получат конкурентно предимство в своите отрасли и да вземат по-информирани решения.

Един от най-разпространените начини, по които астрологията се използва в бизнеса, е чрез създаването на астрологични карти. Тези диаграми се използват за картографиране на позициите на планетите и другите небесни тела в определен момент от време, като например пускането на нов продукт или подписването на нов договор.

Като анализират тези диаграми, астролозите могат да получат представа за потенциалните предизвикателства и възможности, които могат да възникнат през този период от време. Например, ако една компания планира да пусне нов продукт, астрологът може да създаде диаграма за датата на пускането на пазара и да анализира позициите на планетите, за да получи представа за потенциалните предизвикателства или възможности, които могат да възникнат.

 

Астрологията може да се използва и за вникване в пазарните тенденции и потребителското поведение. Анализирайки позициите на планетите и другите небесни тела, астролозите могат да получат представа за цялостната енергия на определен период от време и как тази енергия може да повлияе на потребителското поведение.

Например, ако определена планета е в доминираща позиция, това може да означава момент, когато е по-вероятно потребителите да се интересуват от нови и иновативни продукти. По същия начин, ако дадена планета е в по-слаба позиция, това може да означава момент, когато потребителите са по-склонни да бъдат предпазливи и да се колебаят да правят покупки.

Казуси от практиката

Има много примери за компании и бизнес професионалисти, които са използвали астрологията, за да получат конкурентно предимство в своите отрасли и да вземат по-информирани решения. Нека разгледаме по-отблизо някои от тези казуси.

Компанията Coca-Cola 

Компанията Coca-Cola е една от най-големите и успешни компании в света и има дълга история в използването на астрологията, за да ръководи процесите си на вземане на решения. Според бившия главен изпълнителен директор Роберто Гойзуета, компанията е използвала астрологията, за да определи най-доброто време за пускане на нови продукти и вземане на стратегически решения.

Например през 80-те години на миналия век компанията използва астрологията, за да определи най-доброто време за пускане на Diet Coke. Анализирайки астрологични карти, компанията успя да определи най-благоприятното време за пускане на новия продукт, който в крайна сметка се превърна в един от най-успешните продукти на компанията.

Goldman Sachs

Goldman Sachs е глобална фирма за инвестиционно банкиране, която е известна със своя опит във финансовите пазари, пише Medium. Според бившия главен изпълнителен директор Лойд Бланкфейн, компанията е използвала астрологията, за да получи представа за пазарните тенденции и да вземе по-информирани инвестиционни решения.

В интервю за CNBC Бланкфейн разкри, че той лично е използвал астрологията, за да получи представа за пазарните тенденции. Той заяви, че често се консултира с астролог, за да получи представа за пазарните тенденции и да определи най-доброто време за вземане на инвестиционни решения.

Въпреки че някои може да възприемат това като противоречива практика, Бланкфейн защити използването на астрологията, заявявайки, че вярва, че тя му предоставя ценна представа за енергията на определен период от време и как тази енергия може да повлияе на пазарните тенденции.

Опра Уинфри

Опра Уинфри е медиен магнат и филантроп, изградила империя около своето токшоу и различни медийни начинания. Според профил в The New York Times, Уинфри е използвала астрологията, за да ръководи своите бизнес решения и да придобие представа за собствените си личностни черти и модели на поведение.

Уинфри е работила с астролога Сюзън Милър в продължение на много години и цитира астрологията като ценен инструмент за придобиване на представа за нейната собствена личност и модели на поведение. В интервю за The New York Times тя заяви, че астрологията й е помогнала да разбере собствените си силни и слаби страни и й е предоставила ценни идеи за това как да се ориентира в кариерата и личния си живот.

Въпреки че астрологията може да не е за всеки, ясно е, че тя е изиграла ценна роля в света на бизнеса и е помогнала на много хора и организации да постигнат успех. 

Нанси Рейгън

Американската филмова актриса и съпруга на Роналд Рейгън, 40-ия президент на САЩ, приживе призна, че е използвала астролог. Въпреки че от години ползвала астролог, тя се заинтересувала истински едва след неуспешния опит за убийство на съпруга й. Много консерватори не харесваха това в нея поради силните си християнски вярвания, но тя продължи да използва известния астролог Джоан Куигли, за да води нея и съпруга й през живота им.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст