
Eвропейски град e най-устойчивата туристическа дестинация в света
99% от хотелските стаи в големите хотели на Хелзинки отговарят на екологични стандарти
През 1969 г. световноизвестното лого е използвано за първи път
Експерт по потребителска информация разкри скрито послание в логото на Coca-Cola, което много хора не са забелязвали досега. Марката Coca-Cola е една от най-разпознаваемите на планетата и това до голяма степен се дължи на емблематичното ѝ лого.
Въпреки че компанията пусна нови рецепти и вариации на емблематичната газирана напитка, едно нещо, което остава същото от толкова години, е логото.
Ричард Лау, президент на LOGO.com, каза: „Бизнесът не може да пренебрегне стойността, която едно страхотно лого крие, то е връзката между компанията и потенциалните клиенти и това, което клиентите ще запомнят най-много.“
Въпреки че може да не мислите, че има някакъв скрит контекст, то се оказва, че има нещо, което действа на подсъзнателно ниво и това е второто „C“. Смята се, че разширеното „C“ символизира усмивка, която „подсъзнателно“ отразява акцента на Coca-Cola върху щастието и радостта, пише Unilad.
„Това фино послание може да остане незабелязано, но подсъзнателно създава положителна асоциация с марката в съзнанието на потребителите“, добави експертът.
През 1969 г. световноизвестното лого е използвано за първи път, след като ранният рекламодател на марката, Франк Мейсън Робинсън, предлага името Coca-Cola.
„Като част от текущата си програма за иновации, тази есен в Съединените щати компанията планира да пусне на пазара продукт, произведен с американска тръстикова захар, за да разшири продуктовата си гама с търговска марка Coca-Cola“, се казва в прессъобщение на компанията Coca-Cola.
NBC News съобщава, че Coca-Cola обикновено се подслажда с царевичен сироп в САЩ, докато тръстикова захар (новата рецепта) се използва в рецептата, използвана в Мексико и много европейски страни. Въпреки че новината беше приветствана от някои, експерти от индустрията вече заявиха, че промените във формулата на Coca-Cola, специално продавана в САЩ, биха довели до драстични корекции във веригите ѝ за доставки.
„Хранително-вкусовата промишленост започна да използва царевичен сироп в САЩ в миналото заради разходите. Той е по-евтин от захарта“, каза Рон Стерк, старши редактор в SOSland Publishing, която предоставя информация за индустрията за съставки в Щатите.
Както и да се произвежда, няма съмнение, че емблематичното лого на Coca-Cola няма да се промени скоро.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
99% от хотелските стаи в големите хотели на Хелзинки отговарят на екологични стандарти
Тя е най-популярната актриса в САЩ за 1996 година
Градът прилича на снимачна площадка на филм