Бихте ли пробвали ананас за 400 долара?

Бихте ли пробвали ананас за 400 долара?

Вече има такъв на пазара

 

Представете си, че имате 400 долара, които да похарчите за луксозно гастрономно изживяване. Може да се поглезите с консерва първокласен хайвер, бутилка или две много хубаво вино или ястие в ресторант от висок клас.

Или можете да изхарчите всичко на един...ананас.

Ананасът Rubyglow – отгледан заради отличителния си червен екстериор и сладостта си – струва 395,99 долара в Melissa’s Produce, калифорнийски продавач на специални плодове и зеленчуци, съобщава CNN. Отне десетилетие и половина на Del Monte, търговец на едро, който продава различни продукти, но е специализиран в ананаси, за да разработи червения плод. Ограничена реколта беше достъпна за първи път в Китай в началото на тази година. Наскоро Del Monte реши да види как ще се справи артикулът в Съединените щати и започна да го продава на астрономическата цена.

Все още нервни от инфлацията и притеснени от безработицата, много американци вече харчат по-малко. И все пак има интерес към първокласни плодове - достатъчно, за да убеди Del Monte да донесе Rubyglow, който се отглежда в Коста Рика.

„Потребителите са готови да платят за нещо, което е специално“, каза Синди ван Рийсвик, стратег за пресни продукти в глобалния изследователски екип на Rabobank.

Американците се интересуват по-специално от нови сортове плодове през последните години, плащайки големи суми за ябълки Honeycrisp, грозде Cotton Candy, Sumo Citrus и вертикално отглеждани японски ягоди. Сега те са готови за различни видове плодове и са готови да дадат пари за вълнуващи нови възможности.

Струва ли си?

Melissa’s Produce, която продава всичко от трюфели през мангостини до кумкуат, описва Rubyglow на уебсайта си като „рядък скъпоценен камък“ и „върхът на луксозните плодове“, добавяйки, че „за гастронома това е незабравим подарък“.

Представянето имаше ограничен успех. Melissa’s започна с 50 ананаса, според Робърт Шуелър, директор връзки с обществеността в Melissa’s Produce. Досега е продал около половината от този брой в рамките на един месец, включително на ресторанти в Лас Вегас и Южна Калифорния, които според него използват плодовете на витрините.

„Има пазар за това“, каза Шулер. Това е просто много малък, много пазарна ниша. „Това не е нещо за всеки.“

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст