В каква валута ще са промоциите в магазина, когато приемем еврото и как ще се връща ресто?
Кога левът ще престане да бъде средство за плащане?
Историята на Sin Cars e повече от завладяваща, а България заема своето достойно място в мотоспорта (ЧАСТ 1)
Той е бивш пилот, дизайнер, инженер и създател на първия български суперавтомобил Sin R1. Той е сбъднал една голяма мечта – България да заема достойно място в мотоспорта. Първият му досег с автомобилите е в детските му години, в гаража на баща му, а по-късно стъпва и на пистата, за да даде воля на състезателния си дух. Голямата му страст, бензинът в кръвта и упоритата работа водят до създаването на автомобилната му компания.
Специален гост в дигиталната поредица "Корпоративни истории" е Росен Даскалов, основател на Sin Cars.
Историята на компанията му е повече от вдъхновяваща. Екипът ни беше поканен в Русе – в града на първите неща, за да видим отблизо базата. Моделът Sin R1 и до днес участва в GT4 шампионати по цял свят и печели редица състезания.
електрическа платформа L-City, която беше представена на Международното автомобилно изложение в Женева през 2019 г.
Sin Cars е с поглед и към бъдещето, като вече задава тенденции със създаването на мултифункционалнатаРосен Даскалов е с бензин в кръвта по наследство или както той казва, има фамилна обремененост - баща му е републикански шампион на България по мотоциклетизъм.
„Седнах зад волана като дете и разглобявах играчките си, за да ги направя сам след това. На 16 вече бях шампион, майстор на спорта и всичко вървеше по реда си. Колите бяха моя мечта“, спомня си Росен.
През 2000 г. отива в Монте Карло, за да гледа Формула 1 с притеснението, че страстта му към пистата ще се запали отново, че ще зареже бизнеса си и животът му ще тръгне в друга посока. Това не се случва тогава, но както се казва, човек не може да избяга от съдбата си.
Една сутрин Росен се събужда, след като е сънувал, че е на картинг пистата, но е забравил каската си и си задава въпроса какво прави с живота си – ходи на работа всеки ден, изкарва пари, има семейство, но също има и мечта, която постоянно се опитва да потисне. Годината е 2010 г.
„Казах си, че няма да продължа по този начин. Купих и картинг, след това едно старо BMW и така започна всичко.“
Sin Cars е малка компания в сравнение със световните автомобилни производители, но е различна и вече разпознаваема като бранд на глобално ниво. Росен започва да развива дейност през 2012-2013 г. във Великобритания, където прави малък R&D център.
Кога левът ще престане да бъде средство за плащане?
Под собствеността на Мъск X е активно рекламиран като алтернатива на традиционните медии
Евентуална американска собственост върху "Северен поток 2" ще осигури лост в мирните преговори с Русия, според него