Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Австрийска компания на 176 г. стъпва на бълграския пазар (ЧАСТ 1)
През 1845 г. Елиас Бакаловиц отваря малък магазин за стъкло в центъра на Виена. От тогава до днес 6 различни поколения управляват и развиват дизайните на семейството на характерните за епохата полилеи, пренасяйки ги в настоящето.
Талантът на дизайнерите съвсем скоро ги прави официален доставчик на императорския двор в Австро-Унгарската империя.
Една от най-впечатляващите истории, които правят марката устойчива на пазара е поканата да реставрират осветлението на двореца Neuehofburg, след разрущителните действия от Втората световна война.
През 50-те години получават и награда от Австрийското правителство за работата си по двореца.
176 години… толкова отнема на семейството да стъпи официално и на българския пазар, след като няколко от моделите ѝ в миналото стават част от сградата на бившия Партиен дом преди години.
Срещаме се с представителя на марката в България Богдан Георгиев, мениджър на Advance International, който през последната една година постоянно говори за качество, опит и знания и успява да убеди семейството, че българският пазар е подходящ за развитие на марката именно под неговия мениджмънт.
„Ние ги посетихме във Виена. Те бяха цялото семейство, а аз бях с моето семейство. Видяхме се с проф. Бакаловиц, неговата съпруга Агуая, синът им Максимилиян, който е главен дизайнер на компанията и дъщеря им Софи, която се занимава с финансовите аспекти на бизнеса“, разказва Богдан.
Той успява да разгледа много модели, както и фабриката, която нарича „занаятчийска работилница“, защото открива сантимента, с който семейство запазва и работи щампи и модели, които техните дядовци и прадядовци са използвали.
През годините Bakalowits произвеждат над 10 хил. модела осветителни тела, но особена сантиментална стойност за тях има моделът „Миракъл“ – от 1964 г., създаден от проф. Бакаловиц и символизиращ небе.
Другият типичен за марката модел е от далечната 1904 г., създаден от Лудвиг Бакаловиц. Моделът за „Палмата“ е нарисуван върху салфетка и вече 118 години продължава да бъде репродуциран от семейството.
Една от младите дизайнерки на марката пък успява да спечели една от най-големите награди в областта и доказва, че съвременните тенденции също са водещи за марката.
Вижте повече във ВИДЕОТО!
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб