Искате да работите в САЩ? Това са 4 работни места, които не изискват диплома
Недостигът на работна ръка засили конкуренцията за таланти
Единственият начин да загубиш е да се откажеш сам, казва основателят на L’ali Lab Николай Лазаров
Винаги ни е било интересно как предприемачите избират името на бранда си. Когато чух за първи път за L’ali Lab първосигнално в главата ми изникнаха различни картини и най-вече на цветя и люляк, може би защото голяма част от ароматите имат натурални и растителни нотки. Комбинацията от звуци ми се стори много необичайна. Докато вървяхме по пътеките на Витоша попитах Николай какво означава всъщност.
„Идва от името на моята дъщеря, която е Лазарова Алина. Това реално е съкращение от името ѝ“, казва той.
Яйцето или кокошката, идеята или компанията? Кое идва първо?
След като окончателно Николай решава, че трябва да смени средата, в която работи и да се отдалечи от корпоративния свят, открива потребността у себе си да създава и то по своя начин.
„Усещах, че искам да съм участник и полезен в света и да оставя следа. Да не съм живял напразно. Корпоративния свят го възприемах като малко изкуствен и нагласен, студен без връзка и реших да създам моя среда и малко общност“, ни разказва той.
„Ако има идея, в която човек вярва, независимо от всички обстоятелства, трябва да я следва. Независимо, че някой друг е направил нещо подобно или съществуват много такива компании, не трябва да се отказвате. Единствения начин да загубиш, е сам да се откажеш“, казва той.
Козметика по мярка
Според Николай основният проблем на козметиката е хаотичният избор на продукти. Големите вериги предлагат стандартно подготвена козметика и често дори да обикаляме с часове и дадем купища пари, не успяваме да улучим точното за нашата кожа.
„Когато отидеш на шивач, той прави ризата по теб. Сакото по теб. Точно по твоите мерки и комфорт, ти само му казваш от какво имаш нужда. Ние правим същото“, добавя той.
Холистичният каталог на бранда, който създава Николай, е многослоен по корейски модел и на принципа на наслагване. L’ali Lab създава въпросник и персонална диагностика за скалата на чувствителност, типа кожа и нуждите на кожата към този момент. Иновативно е и че са открили начин. Те изготвят програма и за 30 сек. вече знаеш кои продукти са подходящи за теб и са в добра синергия да работят помежду си.
ZERO WASTE
В козметичната индустрия всяка година се произвеждат 120 милиарда опаковки.
Част от решението на L’ali Lab включва дори някои дървени материали в опаковките на кутиите, останали след производството на дървени къщи.
Те решават да използват стъклени опаковки, създавайки система, която стимулира клиентите да съберат 5 опаковки, които да върнат към производителите за тяхна сметка и получават 5% отстъпка. Стъклената опаковка се почиства със специални препарати и е готова за втора употреба.
„Нашите опаковки нямат тази излишна картонена опаковка. При покупката на една паста ние веднага взимаме картонената опаковка и я хвърляме. Това е абсолютно ненужно. Тя е само за маркетинг цел. Нашите опаковки се казват naked (голи), т.е. те нямаме картонена опаковка. Абсолютно реалистично е при отговорно използване от клиентите една да се използва 3 пъти“, казва Николай
Вижте ЧАСТ 1 от разговора ни ТУК:
Недостигът на работна ръка засили конкуренцията за таланти
Островът се задъхва от туристи
Вaшият телефон ви шпионирa? Нов доклaд нa Cybernews рaзкривa тревожни детaйли