
Labubu вече има нова мини версия на играчката
Общите приходи на компанията са се увеличили с 250%
Какво означава понятието "пазарна ниша"?
Пазарна ниша е специфична група потребители с общи характеристики и предпочитания, които ги правят по-склонни да купуват определени продукти или услуги.
Тези потребители образуват ясно дефинирани групи в рамките на целевите пазари и често проявяват по-голяма готовност да платят за решения, съобразени с техните уникални нужди.
На практика насочването към ниша означава, че всяко решение за продукт, всяко маркетингово послание и всяко взаимодействие с клиентите е изградено около очакванията на тази конкретна аудитория.
Нишовият маркетинг позволява на компаниите да разберат конкретните нужди на своята аудитория и да се обърнат към нея директно. Става въпрос за изграждане на правилните връзки, затова много социални мрежи подобряват възможностите си за таргетиране на нишови пазари.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Общите приходи на компанията са се увеличили с 250%
Правителството изтегли нов заем