
Мъж с водолазен костюм задигна над 10 хиляди долара от ресторант на Disney
Обирът е станал през нощта
Три четвърти от потребителите у нас търсят приложения, които показват оферти в реално време
Българските потребители са част от най-активните Европа в търсенето на оферти и планирането на покупки чрез обилни приложения, онлайн каталози и оферти според местоположението си. Въпреки това, анализ на експерти от Shopfully, показва, че купувачите остават предпазливи. Всеки трети българин (31%) не вярва напълно в резултатите, които тези инструменти дават, а 29% посочват, че познанията им за тях са ограничени.
Според тези данни България е сред най-скептичните пазари в Европа. За сравнение, в Италия недоверието е едва 22%, а в Унгария – 23%, при средно за Европа около 30%. Експерти свързват тази предпазливост с опасения за некоректни оферти, разминаване между обещаното онлайн и реалната наличност в магазина, както и с по-късното навлизане на някои дигитални услуги у нас.
В същото време над 8 от 10 българи (85%) използват онлайн каталози, а близо три четвърти (74%) търсят приложения, които показват оферти в реално време. Тези показатели надхвърлят средните за Европа стойности. Това показва, че клиентите са отворени към новите технологии, но очакват сигурност и прозрачност, преди да им се доверят напълно.
Профилът на българския куповач може да затрудни търговците, но и да създаде нови възможности. Онези, които успеят да превърнат първоначалното любопитство в доверие, ще спечелят клиенти, готови да се връщат отново и отново. Според експертите от Shopfully, има няколко начина за ангажиране на „любопитния, но предпазлив куповач“:
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Обирът е станал през нощта
В някои от най-популярните държави туристите срещат трудности с комуникацията
Милениълите го толерираха, но GenZ това е под достойнството