
Над една трета от сметката за газ в София не е за самия газ, а за преноса му
Сравнение на разходите за разпределение на енергия в цяла Европа
Новата функция предизвика огромен интерес, което доведе системата до нейния предел
Новата функция за генериране на изображения на OpenAI предизвика огромно търсене, което натоварва графичните процесори и доближава системата до нейните предели, пише Economic Times.
Залят от заявки, главният изпълнителен директор на OpenAI Сам Алтман се обърна към потребителите в X, призовавайки ги да ограничат използването на услугата.
„Можете ли, моля, да спрете с генерирането на изображения? Това е лудост, нашият екип има нужда от сън“, написа Алтман.
Вградената функция за генериране на изображения беше достъпна само за абонатите на ChatGPT Plus, Pro и Team, които получиха достъп на 2 март. Сега може да бъде ползвана и от потребители на безплатното ниво на чатбота, когато използват модела 4o на OpenAI.
За разлика от преди, ChatGPT вече не разчита на външни модели като DALL·E 3 и може да създава изображения с 10–20 различни обекта в един кадър.
След пускането на новата функция социалните мрежи бяха залети с изображения в стил Ghibli, като потребителите експериментират със снимки на членове на семейството, приятели и известни личности. Марките също се включиха в тенденцията, използвайки AI-генерирани визуализации за промоции.
Това засили още повече притесненията за авторски права, които се обсъждат още от появата на изкуствения интелект. Хаяо Миядзаки, 84-годишният легендарен кинорежисьор, известен със своето ръчно нарисувано анимационно изкуство и фантастични истории, изрази скептицизъм относно ролята на AI в анимацията. OpenAI все още не е отговорил на тези притеснения.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Сравнение на разходите за разпределение на енергия в цяла Европа
Умният банкомат позволява на пенсионерите незабавно да конвертират златни наследства в пари в брой
Консумацията на червено месо и шофирането на автомобили обясняват почти цялата разлика