
Бюджетният дефицит може да надхвърли 5% тази година
Фискалният съвет прогнозира икономически растеж от около 3,2% през годината
Тя има портфолио от над 500 имена, които е помогнала да бъдат избрани
Преди да се появи бебето в семейството, изборът на име е едно от най-важните решения. Все повече заможни бъдещи родители са готови да отделят значителни суми, за да наемат специалист, който да им помогне в избора на име за новороденото им. Тейлър А. Хъмфри започва да споделя онлайн съдържание, свързано с нейната страст към имената на бебета, още преди десет години – и днес това се е превърнало в луксозен бизнес.
„Работата ми е далеч по-комплексна, отколкото повечето хора предполагат“, споделя Хъмфри пред New York Post. Тя признава, че понякога клиентите ѝ звънят с толкова спешни заявки, че трябва моментално да прекъсне всичко друго. Tя се намира в Сан Франциско, Хъмфри е помогнала за избора на имена на над 100 деца само през 2020 г., като тогава е таксувала около 1500 долара на клиент и е спечелила над 150 000 долара общо.
С времето популярността ѝ рязко нараства – днес тя има около 100 000 последователи в TikTok и Instagram, а цената на най-скъпия ѝ пакет за именуване достига до 30 000 долара. Тя вече има портфолио от над 500 имена, които е помогнала да бъдат избрани, и нейната работа се е превърнала в търсена услуга сред богатите, включително и известни личности.
Освен че е сертифицирана, Хъмфри има опит в маркетинга и брандирането, а самата тя се определя като „маниак на имената“, с хиляди електронни таблици, пълни с възможности. Когато започва работа с нови клиенти, тя използва специални въпросници, за да опознае стила, ценностите и естетическите предпочитания на родителите. Най-основната ѝ услуга – персонализиран списък с имена, включващ значения, произход, варианти и история на популярност – струва поне 200 долара. За по-детайлна работа обаче цената започва от 10 000 долара.
По-луксозните пакети включват услуги като анализ на уникалната „естетика“ на дадено име, „брандиране на бебешки имена“, търсене на вдъхновение в родословието с помощта на генеалози или дори събиране на цял мозъчен тръст от експерти. През последните години Хъмфри наблюдава тенденция – родителите искат имена, които да са различни, но не странни, модерни, но не прекалено, и достатъчно семпли, за да звучат естествено. В някои случаи, по време на видео разговори, тя се усеща повече като терапевт или медиатор, отколкото като просто консултант по имената.
Клиентите ѝ варират от анонимно заможни хора до известни личности, а Хъмфри казва, че търсенето на нейните услуги нараства постоянно. Тя е сред малкото, които се занимават с тази дейност на пълен работен ден в САЩ и вероятно е единствената в района на Сан Франциско. Въпреки че често е обект на подигравки онлайн, Хъмфри приема това философски: „Да, може да изглежда странно, но вярвам, че това, което правя, има значение – и все пак, в крайна сметка си изкарвам прехраната, измисляйки имена на бебета.“
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Фискалният съвет прогнозира икономически растеж от около 3,2% през годината
Основният руски износител е реализирал 40 млрд. долара от глобален износ между 2022 и 2024 г.
Оптимизмът се изправя срещу тарифите на Тръмп