1 USD
1.85792 BGN
Петрол
72.68 $/барел
Bitcoin
$97,440.9

За принтиране на билет: Авиокомпания таксува пътници със 130 евро

Свят

Пътниците по погрешка са отпечатали билетите си за връщане вместо тези за заминаване

Възрастна двойка каза, че са били „ужасени“, след като са били таксувани със 130 евро от Ryanair, за да отпечатат билетите си на летището, съобщава BBC. 

79-годишната Рут и 80-годишният Питър Джафе казаха пред радио 4 на Би Би Си, че трябвало да платят таксата, след като по погрешка са изтеглили своите билети за връщане вместо тези за заминаване. 

Това предизвика вълна от оплаквания в социалните мрежи относно таксите на авиокомпанията.

Ryanair твърди, че таксите са в съответствие с политиката на компанията. Семейство Джаф от Илинг са пътували от летище Станстед до Бержерак, Франция.

Възрастната дама сподели, че намира уебсайта на Ryanair за „много объркващ“, но въпреки това смята, че успешно е успяла да отпечата  билети в деня преди полета. Едва когато стигнала до летището, осъзнала, че случайно е отпечатала грешни билети. 

„Тогава ми казаха, че трябва да отида до гишето на Ryanair, за да получа бордна карта, и там ме таксуваха по 64 евро на човек“, каза тя. „Бях ужасена.“

Двойката сподели, че не са имали друг избор, освен да платят, тъй като има хора, които ги очакват във Франция.

Тяхната дъщеря се възмути от таксата в социалните мрежи и добави, че родителите й също е трябвало да плащат допълнителна такса, за да седят един до друг, тъй като баща й е с увреждане.

Нейната публикация, която е гледана повече от 13 милиона пъти, предизвика вълна от реакции, като много потребители на социалните медии се оплакаха от високите разходи за отпечатване на бордни карти на летището и други „изненадващи“ такси. 

В изявление на Ryanair се казва: „Всички пътници, пътуващи с Ryanair, се съгласяват да се чекират онлайн преди да пристигнат на летището за заминаване и на всички пътници се изпраща имейл/SMS, който им напомня да го направят 24 часа по-рано".

„Съжаляваме, че тези пътници пренебрегнаха напомнянето си по имейл и не успяха да се чекират онлайн.“

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст