
Топ 10 градове, в които богатите купуват имоти през 2025 г.
Вторият дом вече не е просто прищявка, а част от цялостна стратегия за запазване на богатство
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Hyatt Hotels Corporation обяви, че ще продаде цялото си портфолио от недвижими имоти Playa Hotels & Resorts на Tortuga resorts за 2 милиарда долара, предаде Reuters. Сделката е част от стратегията на американската хотелска верига да засили модела си на управление с минимално притежавани активи (т.нар. „asset-light“ бизнес модел).
Hyatt съобщи през февруари, че ще купи Playa, която управлява 24 луксозни курорта на база "ол инклузив" в Мексико, Ямайка и Доминиканската република, за 2,6 милиарда долара с включени дългове. Сделката беше окончателно завършена на 17 юни.
След продажбата на портфолиото недвижими имоти, което включва активите на 15 хотелски комплекса, нетната покупна цена за останалия бизнес на Playa е около 555 милиона долара, обяви компанията.
Hyatt вече разшири портфолиото си от "ол инклузив" услуги с придобиването на Apple Leisure Group през 2021 г., информира специализираното издание Hotel Dive, цитирано от БТА. През 2024 г. Hyatt създаде съвместно стратегическо предприятие с Grupo Piñero за Bahia Principe Hotels & Resorts.
Hyatt използва придобиването на марки, за да разшири и портфолиото си от лайфстайл услуги. През август миналата година хотелската верига придоби Standard International.
Marriott International и Hilton също се разшириха неотдавна в конкурентния лайфстайл сегмент чрез придобиванията съответно на CitizenM и Graduate Hotels.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Вторият дом вече не е просто прищявка, а част от цялостна стратегия за запазване на богатство
Какво икономическо сътрудничество търси Путин с Тръмп след срещата в Аляска?
Компанията отчита ръст в печалбите и за миналата година