Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Adidas и Puma са в ожесточена битка за осигуряване на желано спонсорство през 2026 г.
Adidas и Puma се борят за изгодната възможност да станат официален спонсор на облеклото на новия отбор на Audi във Формула 1, съобщава RacingNews365.
Германският производствен гигант ще направи своя дебют във Формула 1 през 2026 г. Audi вече потвърди стратегическото и техническо партньорство с нефтения и газов гигант BP, който ще служи като доставчик на гориво за отбора.
Следващото поколение F1 автомобили ще включва електрически двигатели и напълно устойчиво гориво. Комбинираният технически опит на BP и стремежът към иновации ще бъдат от решаващо значение за оформянето на бъдещето на моторните спортове. След като Audi обяви първия си официален партньор, започваме да се питаме: Kой е следващия?
Adidas срещу Puma
Дали наистина Audi може да се превърне в Audidas, ако партньорството падне в техните ръце, или Puma ще спечелят надпреварата? SportBusiness съобщи, че Audi е близо до партньорство с Adidas като спонсор на спортното облекло на отбора, което ще бъде второто му сътрудничество с екип от Формула 1.
Въпреки това, по данни на RacingNews365, Audi са провели дискусии с Puma, които си партнират с отбора на Ferrari. Puma остават в надпреварата за сключване на сделка за 30 милиона долара на година. Смята се обаче, че Adidas е на първа позиция. По-рано тази година главният изпълнителен директор на Adidas - Бьорн Гулден обясни причините марката да влезе във Формула 1 за първи път. „Трите състезания в САЩ привлякоха голям интерес към този спорт, а Формула 1 е голям бизнес.“, казвай той пред немското издание на Bild.
Adidas се опита да си партнира и с Red Bull, но отборът ще продължи този сезон с Castore, който също има споразумение с McLaren.
Audi вместо националния футболен отбор на Германия
По данни на Reuters, по-рано тази година Adidas реши да не отговаря на офертата на Nike за спонсорство на националната футболна федерация на Германия, след като американската компания победи Adidas на своя терен миналия месец, за да прекрати 70-годишното си партньорство с федерацията.
Nike изпревари Adidas и стана официален доставчик за националните отбори от 2027 до 2034 г. Сега очакваме дали подобно нещо няма да се случи със съревнованието им с Puma.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови