Без такси за бусове на туроператори на летище София тази зима
Решението ще важи до края на зимния период
Според проучвания поколението Z и милениалите консумират по-малко от вино в сравнение с предишните поколения
Някога тирбушонът е бил незаменим елемент в кухнята на всеки човек, но подобно на тапите, благодарение на които съществува, дегустаторите обявяват „смъртта на тирбушона“, след като загуби битката с винтовите капачки и по-младите потребители, които не знаят как да го използват, пише Guardian.
Според проучванията се оказва, че притежанието на тирбушон разделя младите и старите. Според годишния доклад за тенденциите на търговеца на стоки за бита Lakeland само 27 % от младежите на възраст между 18 и 24 години притежават такъв уред, докато при хората над 65 години този дял е 81 %.
Проучването показва, че има няколко причини за намаляването на популярността на джаджата, която някога беше символ на статус и за която потребителите можеха да похарчат няколко лири или няколкостотин лири, включително и това, че все повече млади хора избягват алкохола.
По данни на NHS през 2011 г. 18% от хората на възраст 16-24 години не са пили през последните 12 месеца. Десет години по-късно този дял е 28%. Съществуват и доказателства, че поколението Z и милениалите се интересуват по-малко от вино в сравнение с предишните поколения.
В доклада се подчертава и все по-широкото разпространение на бутилките с винтови капачки, а вече и на виното в кутии в супермаркетите. В резултат на това, според доклада, „все повече млади хора просто не знаят как да го използват... а ако не знаете как да го използвате, защо да го притежавате?“
Но докато тирбушонът отстъпва своето място на рафтовете в магазина се появяват нови "звезди". Сред тях са „Scrubbies“ - малки керамични гъби, предназначени за почистване на бутилки за вода за многократно пълнене, и „ергономични люлки за чесън“.
Добри новини има и за тези, които имат пекарна за хляб, която събира прах, защото очевидно те „се завръщат“. Популярността им напоследък се дължи на това, че по време на пандемията хората си търсеха нови хобита. Въпреки това, на фона на загрижеността за ултрапреработените храни, експертите на Lakeland смятат, че „хората искат да готвят и пекат храната си от нулата, за да могат да контролират какво точно влиза в нея“.
Решението ще важи до края на зимния период
Едва 27% от служителите търсят възможност да развиват и придобиват нови умения
LVMH става глобален партньор на състезанията