
Как мобилните технологии подпомагат ефективността ни в бизнеса?
Смартфонът е не само удобен, но и стратегически инструмент
Цената на абонамента без реклами във Великобритания е сред най-ниските на пазара
Собственикът на Facebook и Instagram – Meta, ще предложи платен абонамент на потребители във Великобритания, които не желаят да виждат реклами. Компанията съобщи, че в следващите седмици ще започне да уведомява хората, за да могат да изберат дали да използват платформите без реклами срещу месечна такса, съобщи BBC.
Докато потребителите в ЕС вече плащат от 5,99 евро на месец за версия без реклами, във Великобритания абонаментът ще започва от 2,99 паунда на месец в уеб вариант или 3,99 паунда за приложенията на iOS и Android.
Meta заяви, че новият модел дава „ясен избор“ на британските потребители дали данните им да се използват за персонализирана реклама, като същевременно се запазва безплатният достъп.
За разлика от ЕС, британските потребители няма да имат опция да не плащат и да виждат „по-малко персонализирани“ реклами – възможност, която Meta въведе след натиск от европейските регулатори.
Meta подчерта, че цената на абонамента без реклами във Великобритания е сред най-ниските на пазара и приблизително наполовина от тази в ЕС.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Смартфонът е не само удобен, но и стратегически инструмент
Събитието е напълно безплатно с предварителна регистрация
Таксата от 100 000 долара за наемане на висококвалифицирани чуждестранни работници заплашва фирмите