Кои компании използват астрологията за успехите си?

Все повече хора в бизнеса разчитат на астрологията

 

Астрологията е древна и сложна система, която отразява влиянието на небесните тела върху човешкия живот.  Докато някои може да отхвърлят астрологията като нищо повече от суеверие, всъщност има много хора и организации, които разчитат на астрологични прозрения, за да ръководят процесите си на вземане на решения. 

Преди да се задълбочим в начина, по който компаниите използват астрологията, е важно да имате основно разбиране за това какво е астрологията и как работи. Зодиакът е ключов компонент на астрологията, състоящ се от 12 знака, които са свързани с различни личностни черти и характеристики. Всеки знак е свързан с определена планета и се казва, че се влияе от енергията на тази планета.

Например Овенът се свързва с планетата Марс и се смята, че се характеризира с черти като увереност, смелост и независимост. Телецът, от друга страна, се свързва с Венера и се смята, че се характеризира с черти като чувственост, търпение и стабилност.

Астрологията в бизнеса

 

Въпреки че астрологията често се свързва с личностно израстване и духовни търсения, тя се използва и в света на бизнеса, за да получите представа за пазарните тенденции и да вземете стратегически решения. Много компании и бизнес професионалисти използват астрологията, за да получат конкурентно предимство в своите отрасли и да вземат по-информирани решения.

Един от най-разпространените начини, по които астрологията се използва в бизнеса, е чрез създаването на астрологични карти. Тези диаграми се използват за картографиране на позициите на планетите и другите небесни тела в определен момент от време, като например пускането на нов продукт или подписването на нов договор.

Като анализират тези диаграми, астролозите могат да получат представа за потенциалните предизвикателства и възможности, които могат да възникнат през този период от време. Например, ако една компания планира да пусне нов продукт, астрологът може да създаде диаграма за датата на пускането на пазара и да анализира позициите на планетите, за да получи представа за потенциалните предизвикателства или възможности, които могат да възникнат.

Астрологията може да се използва и за вникване в пазарните тенденции и потребителското поведение. Анализирайки позициите на планетите и другите небесни тела, астролозите могат да получат представа за цялостната енергия на определен период от време и как тази енергия може да повлияе на потребителското поведение.

Например, ако определена планета е в доминираща позиция, това може да означава момент, когато е по-вероятно потребителите да се интересуват от нови и иновативни продукти. По същия начин, ако дадена планета е в по-слаба позиция, това може да означава момент, когато потребителите са по-склонни да бъдат предпазливи и да се колебаят да правят покупки.

Казуси от практиката

Има много примери за компании и бизнес професионалисти, които са използвали астрологията, за да получат конкурентно предимство в своите отрасли и да вземат по-информирани решения. Нека разгледаме по-отблизо някои от тези казуси.

Компанията Coca-Cola 

Компанията Coca-Cola е една от най-големите и успешни компании в света и има дълга история в използването на астрологията, за да ръководи процесите си на вземане на решения. Според бившия главен изпълнителен директор Роберто Гойзуета, компанията е използвала астрологията, за да определи най-доброто време за пускане на нови продукти и вземане на стратегически решения.

Например през 80-те години на миналия век компанията използва астрологията, за да определи най-доброто време за пускане на Diet Coke. Анализирайки астрологични карти, компанията успя да определи най-благоприятното време за пускане на новия продукт, който в крайна сметка се превърна в един от най-успешните продукти на компанията.

Goldman Sachs

Goldman Sachs е глобална фирма за инвестиционно банкиране, която е известна със своя опит във финансовите пазари, пише Medium. Според бившия главен изпълнителен директор Лойд Бланкфейн, компанията е използвала астрологията, за да получи представа за пазарните тенденции и да вземе по-информирани инвестиционни решения.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст