Близо 2 млн. тухлички: В европейска столица откриха първия в света трамвай LEGO
Той е в реални размери - с дължина 11,5 метра
Новината за търговската марка идва само няколко седмици след изборната победа на Тръмп
Truth Social, социалната медийна платформа, собственост на новоизбрания президент Доналд Тръмп, изглежда проучва възможността да навлезе в крипто пространството, пише CNN.
По-рано тази седмица Trump Media & Technology Group подаде заявка за търговска марка за TruthFi, която описва като платформа за обработка на плащания в криптовалута.
Заявката за търговска марка включва малко подробности, но изброява множество потенциални приложения за TruthFi, включително цифрови портфейли, услуги за обработка на картови плащания, управление на активи, попечителска услуга и търговия с цифрови активи.
Не е ясно докъде е стигнала Trump Media в оценката на услугата за криптоплащания и дали публичната компания, собственост на Тръмп, в крайна сметка ще стартира такава платформа. Навлизането в криптовалутите може да бъде начин за диверсификация отвъд социалните медии.
„Фактът, че заявката е подадена, показва, че в компанията се обсъжда значително предлагането на продукти и услуги, свързани с криптовалута“, казва Джош Гербен, адвокат по търговски марки, базиран във Вашингтон, окръг Колумбия, който е забелязал заявката за търговска марка на Trump Media. „Заявката е направена специално, за да защити идеята за разширяване на марката Truth на компанията към света на криптовалутите.“
Заявката за търговска марка илюстрира острите въпроси, свързани с конфликта на интереси, които възникват във връзка с изборната победа на Тръмп и неговата разрастваща се бизнес империя. Тръмп и членовете на семейството му притежават предприятия, които могат да спечелят от ключови решения, които администрацията му ще вземе, включително относно федералното регулиране.
„Това е огромен проблем, но не е специфичен проблем на Тръмп“, казва Ричард Пейнтър, главен юрист по етика в администрацията на Джордж Буш-младши. „Точно както е огромен проблем, че членовете на Конгреса търгуват с криптовалути, докато не успяват да приемат законодателство, регулиращо криптовалутите, и приемат огромни суми дарения от криптоиндустрията.
Пейнтър, който е професор по право в Университета на Минесота, заяви, че наказателните закони за конфликт на интереси не се прилагат за президента, вицепрезидента и членовете на Конгреса. Все пак той заяви, че Тръмп трябва ясно да предприеме стъпки за справяне с етичните предизвикателства, породени от финансовите му интереси.
„Президентът Тръмп трябва да направи това, което е правил всеки друг президент: да се освободи от личните си активи, от активите на Trump Organization, от всичко, което създава конфликт на интереси с официалните му задължения. И това включва социалната и криптовалутата на Трут“, заяви Пейнтър.
Разбира се, Тръмп не се е освободил от активите си по време на първия си мандат и не е дал индикации, че ще го направи през този. Всъщност няколко дни след победата си Тръмп отхвърли слуховете, че може да продаде акциите си в Trump Media, като написа в социалната мрежа Truth: „НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА ПРОДАВАМ!“
Новината за търговската марка идва само няколко седмици след изборната победа на Тръмп - победа, която отчасти се дължи на силната подкрепа на криптоиндустрията, отчаяно желаеща по-приятелски настроени регулации от страна на Вашингтон.
Той е в реални размери - с дължина 11,5 метра
Правителството скоро ще въведе национална забрана за използване на социалните медии от деца под 16 години
Последиците от президентските избори в САЩ са в полза на милиардера