Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Повечето пътуващи залагат на отзиви от други, за да резервират конкретен хотел
Както знаете, един хотел може да бъде оценен с три, четири и дори пет звезди.
Booking.com каза, че звездите му се определят от самите хотели. Пътеводителят на Forbes обаче използва професионални, анонимни инспектори, които имат достъп до „900 обективни стенда“, според неговия уебсайт.
Самият брой компании, които присъждат звезди, не помага. Преди десетилетия малко компании раздаваха звезди - или диаманти, както Американската автомобилна асоциация нарича рейтингите си. Но сега безброй списания, пътеводители и уебсайтове ги издават, пише CNBC.
А на места като Австралия, Индия и Дубай хотелите се оценяват от правителства, туристически бордове и индустриални съвети.
Организацията с нестопанска цел Hotelstars Union използва общи критерии за уеднаквяване на рейтингите със звезди в цяла Европа. Досега 20 държави са се подписали и са класифицирани повече от 22 000 хотела.
Но най-популярните държави в Европа за посещение – Франция, Испания и Италия – не са сред страните членки. Всеки има свои собствени рейтингови системи, които се управляват от национални или регионални правителства.
В глобално проучване сред повече от 23 000 потребители на Tripadvisor, 86% казаха, че онлайн ревютата ги карат да се чувстват по-уверени да резервират. Потребителите четат средно девет рецензии, преди да вземат решение, като казват, че последните рецензии са най-важни за тях.
Какво всъщност означават звездите?
Една звезда- AAA определя това като „легло, възглавница и изгодна сделка;“ стаите са чисти, но обикновени.
Две звезди-без екстри, но очаквайте самостоятелни бани, телевизори и може би континентална закуска.
Три звезди- забележима стъпка към комфорта, често с ресторанти, басейн и фитнес зала.
Четири звезди- Стаите, фоайетата и басейните са по-големи, има пиколо на място и паркинг.
Пет звезди- най-добрият луксозен престой — най-високо ниво на комфорт, обслужване и съоръжения.
Какво е типично за 5-звездните хотели?
От емблематичния Burj al Arab в Дубай до луксозния The Plaza в центъра на Манхатън, до историческия The Westin Excelsior в Рим, категорията на петзвездните хотели включва някои от най-луксозните и известни хотели по света.
Обслужване, удобства, архитектура, дизайн и обзавеждане – всичко в петзвездния хотел е първокласно и персонализирано. Гостите ще трябва само да се отпуснат и да се насладят на комфорта и екстравагантността на заобикалящата ги среда, тъй като безупречното обслужване на хотела посреща и предвижда всяка тяхна нужда.
Осигурени са дори дребните детайли и подробности, включително неща като:
Висок клас тоалетни принадлежности
Халати и чехли
Медицински екип на повикване
Смарт телевизор с безплатни услуги за стрийминг
Селекция от ежедневници
Нощно осветление на стаята
Меню за възглавници
Обслужване край басейна
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови