BGN → EUR
= 0.511292 EUR
1 USD
1.69321 BGN
Петрол
61.6 $/барел
Bitcoin
$88,339.1
Последвайте ни
1 USD
1.69321 BGN
Петрол
61.6 $/барел
Bitcoin
$88,339.1

Японска авиокомпания предлага безплатни вътрешни полети за туристи от Европа

Инициативата ще се провежда от 24 ноември до 31 януари 2026 г.

На фона на растящия свръхтуризъм в популярни градове като Токио и Киото, Япония представя нов подход за насочване на пътниците към по-слабо посещавани райони. Японската национална туристическа организация (JNTO) в партньорство с All Nippon Airways (ANA) предлага безплатни вътрешни полети в регионалната мрежа на авиокомпанията за пътници от Обединеното кралство и Европа, предава Еuronews.

Снимка: Getty Images/iStock

Инициативата ще се провежда от 24 ноември до 31 януари 2026 г. и има за цел да насърчи посетителите да откриват по-малко известни части на страната, като същевременно намали натиска върху пренаселените туристически локации като Киото и Токио. Офертата е част от програмата Stopover & Add-on Free Fareи позволява на пътуващите в икономична класа от Европа и Обединеното кралство да резервират до два безплатни вътрешни полета при международна резервация до 31 януари, като самите пътувания могат да се осъществят и след тази дата.

Това означава, че независимо дали крайната ви дестинация е Токио, Хирошима, Аомори или полуостров Изу, цената на самолетния билет остава непроменена. Според ANA инициативата позволява изграждането на маршрут с няколко спирки без допълнителни разходи. Макар двата полета да са безплатни, данъци и такси продължават да се прилагат, а промоцията е валидна до изчерпване на наличните места и може да не важи за всяка дата или полет.

Пътниците могат да резервират офертата чрез туристически агенции, международните офиси на ANA или директно през авиокомпанията. Мярката е част от усилията на Япония да насърчи пътуванията извън традиционните туристически центрове. Само през 2024 г. страната е посрещнала рекордните 36,9 милиона посетители, а въпреки че над 90% от туристите заявяват желание да посетят регионални райони, под 10% реално го правят.

С тази инициатива Япония се стреми да разпредели по-равномерно туристическия поток, като насочи пътешествениците към по-малко посещавани региони. Офертата дава достъп до над 40 дестинации в най-голямата вътрешна мрежа на ANA, улеснявайки планирането на пътувания с множество спирки и подкрепяйки регионалното икономическо развитие. Според авиокомпанията, насочването на туристите към по-тихи райони може да облекчи свръхтуризма в най-популярните точки и да предложи по-автентични преживявания.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук