
Поколение Z не иска да върши тези задачи
Милениълите го толерираха, но GenZ това е под достойнството
Всяка сутрин жените прекарват средно 17 минути в опити да решат какво да облекат
В Европа се очаква общият пазар на облекло, който е доминиран от дамското облекло, да достигне 382,7 милиарда евро през 2025 г., като дамското облекло ще допринесе с 207,7 милиарда евро.
Въпреки че дамите харчат немалко пари за дрехи, се оказва, че голяма част от живота им минава в чудене какво да облекат.
Всяка сутрин е едно и също трудно решение - да нося ли червената рокля или тъмносинята? И според проучване на Marks & Spencer, направено преди време, цялото това мъчително бавене какво да облека всъщност ни отнема почти 6 месеца от живота, в сравнение с работните ни кариери.
Проучването установи, че всяка сутрин жените прекарват средно 17 минути в опити да решат какво да облекат, което се равнява на четири дни в годината или шест месеца между 18 и 60-годишна възраст.
И работата е там, че претрупаните гардероби и липсата на вдъхновение не само влияят на времето ни, но и ни карат да чувстваме ярост. 62% от анкетираните жени казват, че чувството, че нямат какво да облекат, често води до ярост.
Една на десет жени закъснява за работа заради гардероба си, една на пет признава, че се е карала с партньора си заради това, а 14% са позволили липсата на подходящо облекло да им попречи на социалните планове.
Проучването установи също, че средностатистическият гардероб съдържа цели 152 дрехи, само 44% от които се носят редовно и, което е по-тревожно, средно 11 артикула са неносени и все още имат етикети.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Милениълите го толерираха, но GenZ това е под достойнството
Колко струва да се пенсионирате на кораба?
Първият работнически протест е документиран преди повече от 3000 години