Защо тази нискотарифна авиокомпания връща по 55 евро на десетки хиляди пътници?
Общата сума е над 1,5 милиона евро
Над 90% от работещите българи и 85% от търговците са доволни от дигитализацията на ваучерите за храна
96% от потребителите на ваучери за храна и 85% от търговците казват, че са доволни от дигиталните ваучери. Цели 98% от работещите смятат, че електронните ваучери за храна са по-лесни за използване, тъй като им спестяват време и им предоставят удобство и гъвкавост. Това показва проучване, проведено през септември 2024 г. сред 6 800 ползватели на ваучери и 90 търговци, които приемат ваучери в своите обекти, от един от водещите оператори на ваучери за храна - Идънред България.
Проучването показва, че инфлацията продължава да влияе върху покупателната способност на българските служители, като разходите за храна остават устойчив приоритет. Ваучерите за храна доказано играят ключова роля за облекчаване на този натиск, като увеличават покупателната способност и предлагат значително удобство. 84% от служителите споделят, че ваучерите за храна увеличават покупателната им способност и ако не ги получават, това ще се отрази негативно на бюджета им и качеството на храната, която консумират. 85% вярват, че ако сумата се удвои, те ще подобрят качеството на храната, която консумират, защото ще имат възможност да купуват по-висококачествени продукти.
85% от търговците, приемащи ваучери за храна, одобряват тяхната дигитализация, защото сумата се осребрява на момента без забавяне (54%), спестяват време за броене и логистика (58%) и им помагат да привличат повече клиенти (48%). Общо 85% от търговците смятат, че ваучерите за храна имат положително влияние върху тяхната дейност, а 82% наблюдават увеличение в оборотите си.
Три четвърти от търговците отбелязват, че клиентите поставят това дали обектът им приема ваучери за храна, като основен критерий при избора на заведение, a 63% споделят, че клиентите, ползващи ваучери за храна, харчат по-големи суми. Близо 70% вярват, че благодарение на ваучерите за храна, тяхното заведение/магазин е набрало повече популярност сред потребителите.
Положителните отзиви по отношение на дигитализацията затвърждават привлекателността на електронните ваучери за храна както за търговските обекти, така и за служителите, създавайки по-ефикасна и безпроблемна екосистема за всички заинтересовани страни.
Food Barometer е проучване, координирано от Групата на Edenred в различни части на света, включително и България. През 2024 година Идънред и нейните партньори интервюираха 49,990 ползватели на ваучери за храна и 1,491 собственици на търговски обекти в 22 страни, за да анализират хранителните навици на служителите и влиянието на икономическата обстановка през последните години върху избора на храна и бизнеса.
Общата сума е над 1,5 милиона евро
Ако не се движим, ръждясваме, казва актьорът, който проповядва изкуството на спорта
Глобалното предлагане ще надвишава търсенето с повече от 1 милион барела на ден през следващата година