Все повече жени прегарят и не знаят как да се съхраняват

Делът на бизнес дамите у нас се увеличава

 

Да си жена предприемач в България се различава единствено по това, че жените обичаме да правим нещата с душа и сърце и след това мислим за монетизирането.

Това каза в новия епизод на Бизнес Видео Подкаст Десислава Авджиева, зам.-председател на Асоциацията на жените предприемачи в България.

Снимка: bTV Бизнес екип

Дамите започват предприемаческа дейност, провокирани от някакви хобита или интереси, в които обаче виждат и бизнес възможности. Статистиката на НСИ сочи, че през последните години делът на бизнес дамите в България се увеличава, като над 30% от предприемачите у нас са от нежния пол.

Основните сектори, в които развиват дейност, са потребителските услуги, следвани от изкуства и дизайн, както и от търговия на дребно, а сред основните фактори, които ги мотивират да започнат нещо свое, е подкрепата на различни каузи.

Снимка: bTV Бизнес екип

„Дамите изпълняват множество роли в съвременното общество – те отглеждат и възпитават деца, грижа се за семейства и домакински задължения, поддържат визия и външен вид, участват в различни бизнес проекти, развиват собствени идеи и трябва да лавират между работа и лично време“, обяснява Десислава, която консултира жените за начина, по който могат да намерят баланса.

Снимка: bTV Бизнес екип

За доста дами тази задача е изключително трудна, но успехът се крие в доброто разпределение на времето и в проява на отношение към всичко, което правим. Свободното време също е част от графика – ако не го приемем като важен ангажимент, ще бъде трудно да го постигнем, смята тя.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст