![](https://img.cms.bweb.bg/media/images/286x161/Jul2024/2113362313.jpg)
SoAlive Music Conference се завръща с второ още по-вълнуващо издание
Ясни са първите участници в тазгодишното издание на най-голямата музикална конференция на Балканите
Делът на бизнес дамите у нас се увеличава
Да си жена предприемач в България се различава единствено по това, че жените обичаме да правим нещата с душа и сърце и след това мислим за монетизирането.
Това каза в новия епизод на Бизнес Видео Подкаст Десислава Авджиева, зам.-председател на Асоциацията на жените предприемачи в България.
Дамите започват предприемаческа дейност, провокирани от някакви хобита или интереси, в които обаче виждат и бизнес възможности. Статистиката на НСИ сочи, че през последните години делът на бизнес дамите в България се увеличава, като над 30% от предприемачите у нас са от нежния пол.
Основните сектори, в които развиват дейност, са потребителските услуги, следвани от изкуства и дизайн, както и от търговия на дребно, а сред основните фактори, които ги мотивират да започнат нещо свое, е подкрепата на различни каузи.
„Дамите изпълняват множество роли в съвременното общество – те отглеждат и възпитават деца, грижа се за семейства и домакински задължения, поддържат визия и външен вид, участват в различни бизнес проекти, развиват собствени идеи и трябва да лавират между работа и лично време“, обяснява Десислава, която консултира жените за начина, по който могат да намерят баланса.
За доста дами тази задача е изключително трудна, но успехът се крие в доброто разпределение на времето и в проява на отношение към всичко, което правим. Свободното време също е част от графика – ако не го приемем като важен ангажимент, ще бъде трудно да го постигнем, смята тя.
Ясни са първите участници в тазгодишното издание на най-голямата музикална конференция на Балканите
Министерство на енергетиката е готово с оценката на ВЕИ проектите
От соларни кани за вода до часовници, захранвани от лимон, тези предмети ще намалят сметките ви