Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Безопасността на служителите е философия на западните компании
Пандемията от COVID-19 повиши културата за безопасни условия на труд, въпреки че много бизнеси бяха принудени да работят дистанционно.
Това каза в новия епизод на Бизнес Видео Подкаст инж. Мирослав Славов, търговски мениджър на „Бултекс 99“. Той коментира темата за безопасността и защитата на служителите на работното място.
„Темата е глобална и може да се раздели на два аспекта – какво изисква законът от работодателя и какво той може да даде на служителите си извън тази рамка“, каза инж. Славов.
„Бултекс 99“ е специализирана в производство и доставка на защитно и работно облекло, внос и търговия с предпазни екипировки и лични предпазни средства.
Компанията има близо 30-годишна история, като през тези години тя е минала през много етапи, за да стигне до съвременното си развитие.
„Ние даваме решения за един от важните за всяка компания проблеми каквито са рисковете при работа“, категоричен е инж. Славов.
Позитивен аспект е, че все повече работодатели приемат средствата за защитно облекло като инвестиция, а не като разход. Решението е в полза на служителите – освен, че ги защитават, те надграждат и с осигуряването на комфорт с по-добри предпази екипировки.
„Тази инвестиция има възвръщаемост – продуктивността на служителите се увеличава, което води до по-добри резултати за компанията“, обясни инж. Славов.
По думите му, чуждестранните компании, които навлизат на българския пазар, идват със своите политики по безопасност, които все по-често надхвърлят дори нашето законодателство.
„Компаниите с традиции възприемат безопасността на служителите като философия и успяват да я превърнат в такава и за работещите. Те са един добър пример за това, което трябва да се случва и в България“, каза експертът.
Едно работно облекло може да бъде и бранд за дадена компания, ако работодателят има критерии и воля за визията. Това би позиционирало компанията по друг начин на пазара.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови