След изстрелването на хиперзвуковата ракета: Срив на руската рубла
Валутата достигна най-ниското си ниво спрямо щатския долар от март 2022 г.
Ключови неща за социалната мрежа споделя Калоян Кирилов
Едно от първите неща, което питам моите студенти, е дали имат профил в LinkedIn. Учудват ме отговорите на по-голяма част от тях, които казват, че не ползват социалната мрежа.
Може би нямаше да бъда толкова изненадан, ако тези хора не учеха бизнес, а някои дори работят активно в сферите. Да не забравяме, че LinkedIn поддържа ниво на бизнес медия, въпреки че мрежата започва в някои отношения да наподобява Facebook, но ще засегнем и този аспект в текста.
Наскоро обаче станах представител на една чужда компания за България и те имат стратегия за използването на LinkedIn като канал за продажби. Оказва се, че голяма част от българските фирми не се позиционират в мрежата.
Имах предположения въз основа на работата ми с предприемачи и основната ми дейност – сливания и придобивания на компании, но се убедих, че липсата на профили в LinkedIn е факт. Дори голяма част от тези, които имат, са неактивни.
В интернет има не малко практически съвети, посветени на ефективните начини, по които да се развиваме в бизнес мрежата. Първата стъпка, естествено, е създаването на фирмен профил, но всяка компания трябва има стратегия за изграждането и поддържането на имиджа си.
Наемането на специалист по социални мрежи е част от добрия бизнес план, тъй като LinkedIn има добавена стойност, макар и да не се използва натрапчиво.
И така, ако трябва да дам приложим съвет, един от тях ще бъде да не създавате твърде много контакти в мрежата. Безсмислено е в профила си да имате 3000 абоната, с които не може и няма как да поддържате бизнес отношения. Не вярвам в тезата “It is number games”. По-важна е стойността, която придавате на профила си. Важно е поведението и информацията, които биха привлекли вниманието на хората към вас. Тогава те ще търсят сами контакт с вас. Или, ключът е да не сте консуматори на съдържание, а създатели.
А че LinkedIn е полезен за компаниите – в това се убедих за пореден път, покрай работата ми с български стартъп и бизнес развитието му. Страницата им в LinkedIn не беше никак лоша, защото съдържаше стойностни и най-вече полезни публикации за сферата, в която е представен продуктът им.
Съществуват опасения, разбира се, че LinkedIn може да се комерсиализира, но засега функционира спрямо целите, за които е създадена мрежата. Което значи, че е подходящото време, в което да се появите с профил там. Ползите не идват веднага, но са там.
Валутата достигна най-ниското си ниво спрямо щатския долар от март 2022 г.
Как да кандидатствате за отдалечени позиции на Tesla?
Логото на Джокович се вижда върху стъклото