Ето колко похарчиха партиите за реклама в предизборната кампания
2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и регионални медии, казва БНР.
"В последните 10 дни от кампанията тенденцията за увеличаване на разходите за реклама е налице. Само за последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са се увеличили с 1 млн. лв. и те в края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", казва тя.
По думите й има партии, които са увеличили 4 пъти разходите си спрямо предишния период. Такава е коалицията ПП - ДБ, която води по разходи в кампанията - те са вложили около 830 хил. лв.,"Възраждане" са увеличили разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни, като те се нареждат втори по разходи за реклама - за целия период са похарчили малко над 270 хил. лв. Следват ги от партия ГЕРБ, които са вложили около 240 хил. лв., за да рекламират кандидатите си.
Машините тръгват към секциите в петък:
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.