Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Двете се допълват идеално в живота и в бизнеса
Тя е изпълнителен директор на комуникационна компания. Любознателна е, обича да учи нови неща и да експериментира. Рекламата е нейна сила, но голямата й страст е кулинарията, която развива от дете.
Освен, че си подарява готварски курсове, тя решава да облече хобито си със знания, които вече прилага в пекарната на дъщеря си.
Иванка и Калина Кючукови са майка и дъщеря, които се допълват идеално в живота и в бизнеса.
Въпреки че е изключително млада, Калина е двигател на идеята за малка семейна пекарна за бейгъли, в която влага много усилия, творчество и емоции.
Иванка е живяла, учила и работила в Германия, Австрия и Италия. В родината на пицата у нея се събужда интерес към мобилните технологии, а по-късно и към медийната среда, но рекламата е логическият завършек на всичко.
„Откакто съм в света на рекламата, видях цялата картина за бизнеса“, разказва Иванка.
Освен рекламата и комуникациите Иванка развива и друга своя страст – тази към готвенето и културата на хранене. Хобито й прераства в обучения и в годините на пандемията тя записва и магистратура по Технология на зърнените, фуражните, хлебните и сладкарските продукти.
Дъщеря й Калина пък тръгва по собствен път, който във времето успява да се пресече с нейния. Въпреки че не споделят един вкус към храната, те споделят общи цели, които прерастват в семеен бизнес.
Калина помага от дете в кухнята, но съвсем самостоятелно взима решението да учи в едно от най-престижните кулинарни училища в света „Льо Кордон бльо“. Когато се прибира в България, не е наясно по какъв начин ще приложи наученото, докато не се събужда желанието й за…бейгъли.
„Харесвам бейгълите от дете, а когато живеех и учех навън, си хапвах често“, казва Калина.
Когато споделя идеята с майка си, Иванка веднага вижда потенциала в развитието й в България – това е още една ниша, която не е разработена.
„Голямата отговорност е да я развиваме“, допълва Иванка.
Винаги има риск – трябва да си убеден, постоянен и да наблюдаваш пазара, който е динамичен и се променя. Иванка обаче прилага 25-годишния си опит на мениджър в бизнеса в семейното предизвикателство.
Не пропускайте Иванка и Калина в епизод 33 на дигиталната поредица „Жените на България“.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб