Музикалният сектор в България на кръстопът: Възнаграждения, образование и липса на ресурси
Българска Музикална Асоциация представи шокиращи резултати от проучване
Това е проблем от дълго време, но социалните медии го издигнаха на съвсем ново ниво
Голям брой проучвания сочат, че социалните медии влияят негативно на самочувствието. Това се отнася не само за начина, по който хората се чувстват относно външния си вид и социалния си статус, но и за финансовото им благосъстояние и икономически статус. Новият термин "финансова дисморфия" има за цел да опише изкривената представа за собствените финанси, която имат близо една трета от младите хора. Този термин описва хората, които се чувстват зле, когато сравняват финансовото си състояние с това на някой друг.
Както показва последният доклад на компанията за оценка на лични финанси Credit Karma, когато често сравняваме финансовото си състояние с това на някой друг, се чувстваме по-малоценни.
Не е изненадващо, че финансовата дисморфия е още по-разпространена сред по-младите поколения. Около 43% от поколението Z и 41% от милениалите се борят да се сравняват с другите и се чувстват финансово изостанали.
"Това е проблем от дълго време, но социалните медии го издигнаха на съвсем ново ниво", каза Каролин Маккланахан, сертифициран финансов консултант и основател на Life Planning Partners в Джаксънвил, Флорида, съобщава CNBC.
Мнозина, които изпитват финансова дисморфия, имат спестявания над средните, според Credit Karma. Те обаче са обсебени от идеята да бъдат богати.
Това усещане за благополучие става все по-трудно и по-трудно за постигане, почти независимо от това колко пари имате, установи доклад на Edelman Financial Engines.
Нетното състояние на средното домакинство е нараснало с 37% през последните години, показва проучването на Федералния резерв за потребителските финанси. Въпреки това само 14% от американците се смятат за богати. Продължителният период на висока инфлация и нестабилност подкопа покупателната способност и доверието на повечето потребители.
„Instagram е виновен за всичко“
Около една четвърт от потребителите се чувстват по-малко удовлетворени от парите, които имат, именно заради социалните мрежи, показва проучването на Edelman Financial Engines. Това може да доведе в извънредно харчене за ненужни скъпи неща като ваканции, ремонт на дома или луксозни стоки.
Бароу, която наскоро изтри акаунта си в Instagram, съветва другите да прекарват по-малко време в социалните медии и да премахнат всички данни за плащане, съхранявани онлайн, за да помогнат за създаването на „бариери за покупка“, които ще ви накарат да преразгледате решенията си.
Българска Музикална Асоциация представи шокиращи резултати от проучване
Миналата седмица около 100 000 работници участваха в протестни действия
Сезонът може да бъде открит и по-рано, ако метеорологичните условия позволят