Ще ги стигнем ли? Сравняваме средните пенсии в България и Германия
Ето какви пенсии взимат германците
Исканата забрана е за престой на корпоративни автопаркове
Компанията за превози Uber поиска от ЕС да забрани използването на автомобили с двигатели с вътрешно горене за корпоративни автопаркове до 2030 г. Освен това от фирмата настояват ЕС да постави задължителни цели за пускане на електромобили на пазара, за да стимулира търсенето и да намали емисиите от автомобили, съобщава Euronews.
Как се замърсява природата?
Корпоративните автопаркове, включително лизингови компании, компании за отдаване под наем и таксиметрови услуги, представляват 71% от всички емисии от нови автомобили, според Uber, които твърдят, че електрификацията ще ускори целите на ЕС за 2050 г. за нула емисии и предлага целта от 100% да бъде постигната до 2035 г. най-късно.
Позовавайки се на последния доклад на Марио Драги, финансит и бивш министър-председател на Италия, Uber призовава политиците да предоставят „последователни политики“, необходими за климатичния преход. Компанията добавя, че тя сама не е в състояние да постигне целите за нулеви емисии.
Анабел Диас, вицепрезидент на Uber EMEA, казва, че корпоративните автопаркове трябва да бъдат електрифицирани поради огромното им въздействие върху климата и трябва да действат като катализатор за широко разпространена електрификация.
Исканията на Uber
Мултинационалната транспортна компания също така поиска от Комисията да съчетае целите с подходящи стимули. Това означава, че всеки, който реши да подмени своя автомобил с електрически, ще има стимул от държавата. Компанията спомена за същестувващи субсидии, за домакинства с ниски доходи, във Франция и Италия или достъпно обществено таксуване в Амстердам и Лисабон.
Ето какви пенсии взимат германците
Идеята се заражда през далечната 1885 г.
Американската мечта обикновено включва постигане на просперитет и притежание на няколко важни неща