"За 30-секунди": Колко плаща Uber Eats на Дейвид и Виктория Бекъм за новата реклама (ВИДЕО)

Super Bowl е най-голямата битка между рекламните агенции кой ще спечели заветните секунди в най-гледаното време

 

Рекламните слотове на Super Bowl са най-известните и най-скъпите през годината, но въпреки това всички рекламни слотове бяха разпродадени още през ноември, на фона на исканата цена от 7 млн. долара за 30-секундна реклама.

Определено цената не е никак ниска. Освен най-големия мач, това е и най-голямата битка между рекламните агенции в САЩ кой ще спечели заветните секунди.

Снимка: Uber Eats

Но това е само цената за излъчването на рекламата - през последните няколко години звездите в рекламите взимат между 500 хил. долара до 2 млн. долара в зависимост от рекламодателя и знаменитостта. Със сигурност Виктория и Дейвид са получили сумите в горната граница, и то на човек. 

С повече от 100 000 000 зрители на Super Bowl, е ясно защо телевизионните канали могат да изискват тези впечатляващи суми и защо участващите марки искат да извлекат максимума от инвестицията си. А това често означава привличане на най-големите знаменитости.

Бившият капитан на футболния отбор на Англия Дейвид Бекъм и съпругата му Виктория направиха тийз за рекламата си за Uber Eats, която включва смешно пресъздаване на малък момент от документалния им филм за Nextflix, който стана вайръл миналата година.

Виктория носи бяла тениска с надпис „Баща ми има Rolls-Royce“ и в тийзър , пуснат преди пълната реклама, която ще видим в паузата на мача, тя казва: „И така, Дейвид и аз ще участваме в малка реклама.“

Повтаряйки репликата си в документалния филм, когато той се подиграва на Виктория за твърдението ѝ, че произхожда „от работническата класа“, Дейвид след това казва: „Бъди честна, бъди честна“, преди да последват още закачки.

Тийзърът завършва с удебелен текст, който гласи: „Каквото и да забравите тази неделя, запомнете Uber Eats.“

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст